stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 127574
  • 03 خرداد 1399 - 13:11
2
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه/ دستگیری ۳۹ قاچاقچی و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه/ دستگیری ۳۹ قاچاقچی و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو
فرمانده انتظامی استان از اجرای دومین طرح بزرگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این طرح حدود 80 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس استان و کارهای اطلاعاتی کشف شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از جمله کشفیات های صورت گرفته می توان به کشف ۶۳۱ راس دام، یک هزار و ۹۵۰ عدد ماسک، ۹ هزار بسته توتون، ۳۷ هزار و ۱۴ عدد انواع لوازم خانگی و ۲ هزار و ۷۴۰ عدد دارو اشاره کرد.

وی ادامه داد: کشف ۲۱۳ هزار نخ سیگار، ۴۰ قطعه ماهی، ۴۰۰ لیتر گازوئیل، ۵ تن کودشیمایی، ۳ تن ذرت، ۷۱۴ عدد انواع لوازم یدکی خودرو، ۱۷ قبضه اسلحه شکاری و جنگی و ۴۶ عدد فشنگ از دیگر کشفیات انجام شده بوده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: ارزش محموله های کشف شده طبق نظر کارشناسان به حدود ۵۲ میلیارد ریال می رسد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا ۳۸ پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال، ۳۹ قاچاقچی دستگیر و ۱۹ خودروی متعلق به آنها توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی ۷۲ ساعت اخیر پلیس کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و در عملیاتی مشترک با پلیس لرستان موفق به کشف یک هزار و ۴۵۲ جفت کفش، ۵ هزار و ۹۷۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۳۶ طاقه پارچه به متراژ ۲۸ هزار و ۹۰۲ متر و ۳۳۹ عدد هدفون بلوتوثی شد.

سردار جاویدان ارزش این محموله را نیز طبق نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و دستگیری قاچاقچیان جزو اولویت های امسال پلیس کرمانشاه است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.