stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۰ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 30 November , 2024
  • کد خبر : 240653
  • 26 بهمن 1399 - 13:02
1

اجرای پلتفرمی برای نظارت بر خدمات امداد خودروها

اجرای پلتفرمی برای نظارت بر خدمات امداد خودروها

پلتفرمی از سوی یکی از شرکت‌های خلاق پیاده سازی شده که از طریق آن امکان نظارت بر خدمات امدادخودروها و تعمیرکارها فراهم شده است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، مهرداد صادق‌زاده مدیرعامل این شرکت خلاق با بیان اینکه تیم تحقیقاتی این شرکت پلتفرم فراگیری با نام “چارچرخ” ایجاد کرده است، گفت: این پلتفرم دو ماموریت برای خودش تعریف کرده است که می‌توان به ارائه خدمات مرتبط با خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اشاره کرد.

وی افزود: ما در یک مطالعه ۶ ماهه برای بررسی جوانب مختلف بازار، متوجه شدیم که بیشترمردم از خدمات امدادخودرها، چندان رضایت ندارند به همین دلیل، تلاش کردیم تا یک سرویس امداد خودرو با کیفیت و تحت نظارت ایجاد کنیم.

صادق‌زاده با بیان اینکه نحوه کارکرد آن به صورت چند وجهی است، یادآور شد: در این پلتفرم با آموزش امدادگران سعی می‌کنیم تا رضایت خدمات‌گیرندگان را بالا ببریم و بر حق‌الزحمه دریافتی از سوی آنها نظارت کنیم. مشتری هم می‌تواند به امدادگر ستاره بدهد و امدادگر با دریافت ۵ ستاره هدیه‌ای از شرکت دریافت خواهد کرد. به دلیل این سیاست‌ها، سطح رضایت مشتری از امدادگرها به شدت افزایش یافته است.

مجری طرح اضافه کرد: همچنین کاربر می‌تواند نزدیکترین تعمیرگاه‌ها را مشاهده کند و با توجه به امتیازی که دیگر کاربرها به آن تعمیرگاه داده‌اند و نظرات ثبت شده برای آن تعمیرکار، تعمیرگاه مدنظر خود را انتخاب کنند. همچنین خدمات آموزشی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که خودرو خود را بهتر بشناسند و از آنها بهتر نگهداری کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.