به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، مهرداد صادقزاده مدیرعامل این شرکت خلاق با بیان اینکه تیم تحقیقاتی این شرکت پلتفرم فراگیری با نام “چارچرخ” ایجاد کرده است، گفت: این پلتفرم دو ماموریت برای خودش تعریف کرده است که میتوان به ارائه خدمات مرتبط با خودرو در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اشاره کرد.
وی افزود: ما در یک مطالعه ۶ ماهه برای بررسی جوانب مختلف بازار، متوجه شدیم که بیشترمردم از خدمات امدادخودرها، چندان رضایت ندارند به همین دلیل، تلاش کردیم تا یک سرویس امداد خودرو با کیفیت و تحت نظارت ایجاد کنیم.
صادقزاده با بیان اینکه نحوه کارکرد آن به صورت چند وجهی است، یادآور شد: در این پلتفرم با آموزش امدادگران سعی میکنیم تا رضایت خدماتگیرندگان را بالا ببریم و بر حقالزحمه دریافتی از سوی آنها نظارت کنیم. مشتری هم میتواند به امدادگر ستاره بدهد و امدادگر با دریافت ۵ ستاره هدیهای از شرکت دریافت خواهد کرد. به دلیل این سیاستها، سطح رضایت مشتری از امدادگرها به شدت افزایش یافته است.
مجری طرح اضافه کرد: همچنین کاربر میتواند نزدیکترین تعمیرگاهها را مشاهده کند و با توجه به امتیازی که دیگر کاربرها به آن تعمیرگاه دادهاند و نظرات ثبت شده برای آن تعمیرکار، تعمیرگاه مدنظر خود را انتخاب کنند. همچنین خدمات آموزشی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که خودرو خود را بهتر بشناسند و از آنها بهتر نگهداری کنند.
انتهای پیام