در این نشست که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فقط نمایندگانی از مدیران جایگاه های عرضه سوخت حضور داشتند؛ مواردی از جمله جلوگیری از خاموشی جایگاه ها ، ارسال بموقع سوخت و تجهیزات سامانه هوشمند مورد بررسی قرار گرفت .
مدیر منطقه هرمزگان در این نشست با تشکر از اهتمام مدیران جایگاه های عرضه سوخت و شرکت های صاحب نشان در خدمت رسانی به مردم گفت : کارکنان شرکت در انبار های نفت و تاسیسات و اسکله ها و نواحی تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا سوخت بموقع در جایگاه های عرضه استان توزیع شود اما این تنها نیمی از کار عظیم سوخت رسانی است.
عبدالله احمدی کمرپشتی با اشاره به اهمیت نقش مدیریت و برنامه ریزی در جایگاه های عرضه سوخت افزود: اما بخش مهم و نیمه اصلی خدمت به مردم در خود جایگاه ها و در زمان عرضه فرآورده به شهروندان که رخ می دهد
وی ادامه داد: وقتی شهروندان بدون دغدغه و نگرانی حتی در زمانی که برق بسیاری از مراکز اصلی خدمات رسانی شهر تعطیل است به جایگاه مراجعه و سوخت مورد نیاز خودرو خود را بدون معطلی دریافت می کنند آن لحظه زنجیره خدمت برای ما به انتها رسیده است.
مدیر منطقه هرمزگان با بیان اینکه مشکلات متعدد ناشی از شیوع بیماری کرونا، قطعی برق و ارتباط اینترنتی دغدغه های جایگاه های عرضه سوخت است گفت:برای همه این اتفاقات تمهیدات و مقررات خاص خود وجود دارد و این مدیریت خوب شما و کارکنان زحمتکش جایگاه ه ها بوده است که امروز با حداقل مشکلات در جایگاه های عرضه سوخت استان توانسته ایم رضایت مردم و مصرف کنندگان را کسب کنیم.
در این جلسه چند تن از صاحبان جایگاه های عرضه سوخت، یکی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران و تعدادی از مدیران جایگاه های عرضه سوخت تحت پوشش شرکت های صاحب نشان( برند) به بیان دیدگاه ها و مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند.
انتهای پیام/