عیسی عباسی بیان کرد: در بازدیدهایی که از محلات شهر بندرعباس و دیدار با مردم داشتیم بسیاری از شهروندان از رسیدگی به تماس های گرفته شده با تلفن ۱۳۷ گلایه مند بودند و ابراز می کردند در خیلی از موارد پس از بارها تماس ، هیچ پیگیری انجام نمی شود که این شیوه فعالیت حوزه بازرسی شهرداری بندرعباس را بسیار قدیمی و ناکارآمد می دانم.
وی گفت: جهت ایجاد بستر مناسب و به روز ، طرح گزارش مشکلات ، انتقادات و شکایات از سوی مردم ، سامانه هوشمند با قابلیت رهگیری موضوعات مطرح شده تا حصول نتیجه و کسب نظر نهایی از فرد مراجعه کننده به این سامانه راه اندازی شود.
این عضو شورا بیان داشت: پیرو صحبت های هفته گذشته جهت تسریع در مشخص شدن تکلیف خانه های بدون سند محلات بافت فرسوده و حاشیه شهر بندرعباس ، پیشنهاد میکنم با حضور اعضای کمیسیون حقوقی شورای شهر ، دادستان محترم و دستگاه های دست اندرکار کمیته ای تشکیل و با سرعت و دقت بیشتر به این مشکل قدیمی و عمومی رسیدگی شود.
عباسی عنوان کرد: مسئولین حوزه حمل و نقل صادقانه و شفاف به مردم بگویند مشکل پروژه بزرگ پایانه جدید مسافربری بندرعباس چیست که بعد از هزینه کردن میلیاردها ریال بودجه و اعتبار ، با توجه به نیاز مبرم به اتمام این طرح به دلیل فرسودگی پایانه فعلی که در شان شهری مثل بندرعباس نیست ، همچنان پاسخگو نیستند و موضوع در صورت ایجاد حساسیت توسط اصحاب محترم رسانه و اعضای شورای شهر به فراموشی سپرده نخواهد شد.
عضو شورای ششم شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: برخی مدیران شهرداری هنوز باور نکرده اند که دوره حرکات نمایشی و عوام فریبانه به پایان رسیده و متاسفانه برخی به دلیل داشتن باورهای غلط و تهی بودن از هرگونه طرح و ایده ، با آسایش طلبی و مشغولیت مسائل شخصی ، بجای تغییر رفتار ، همچنان بر اجرای این شیوه منسوخ شده ، که مردم دیگر حوصله دیدن و شنیدن اخبار آن را ندارند اصرار می ورزند.
انتهای پیام/