ایسنا، مریم حسینی بالام، مدیر عامل یکی از شرکتهای خلاق گفت: با توجه به اینکه یکی از حیاتیترین مسائل برای رشد اقتصادی هر کشوری آموزش مفاهیم اقتصادی به همه گروهای سنی است، در این مجموعه یک کارگروه علمی در رابطه با این موضوع تشکیل شد.
وی ادامه داد: این کارگروه با مطالعه روشهای به کار گرفته شده در دیگر کشورها، اقدام به بومیسازی روشهای آموزش مفاهیم اقتصادی کرد و از طریق استانداردسازی و وارد کردن مسائل دینی به این متدها و بستههای آموزشی، محصولات مناسب ایرانی، اسلامی را تولید کرد.
حسینی، انواع بستههای آموزشی، کتاب، کتاب داستان کودکان، کتاب راهنمایی مربی و کتاب کار را از محصولات تولیدی این شرکت نام برد و اظهار کرد: همچنین دورههای مختلف آموزشی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار میکنیم و در این دورهها کودکان با مسائل پایهای اقتصاد مانند انتخاب، صرفهجویی، تصمیمگیری، کارآفرینی، قناعت، پسانداز، حمایت از تولید ملی، تولید، خرید و مصرف آشنا خواهند شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با اشاره به اخذ مجوز رشد از وزارت آموزش و پرورش در این محصولات، یادآور شد: در حال حاضر نیز در حال تربیت مربیان برای مدارس غیر انتفاعی هستیم و در همکاری با شبکه پویای صداوسیما، برنامهای در این حوزه تولید خواهیم کرد.
انتهای پیام