stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 237460
  • 20 بهمن 1399 - 12:18
2
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه:

بهره برداری از ۳۲ طرح در لرستان تا پایان دولت دوازدهم

بهره برداری از ۳۲ طرح در لرستان تا پایان دولت دوازدهم
لرستان-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با اعتبار هزار و 400 میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم 32 طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی با پیشرفت فیزیکی 70 درصد به بالا در لرستان تکمیل و به بهره برداری می رسد
قلم | qalamna.ir :

محمدباقر نوبخت افزود: در راستای اجرای طرحهای جهش تولید در لرستان با هدف ایجاد ۱۰ هزار شغل در توافق نامه ای با استانداری لرستان هزار میلیارد تومان از منابع مختلف تامین می شود.

در نهمین روز از دهه مبارک فجراز پادگان جدید سپاه، معوض پادگان واقع در حریم قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد و همچنین از پروژه در حال تکمیل آزاد راه خرم‌آباد به اراک با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر خادمی استاندار لرستان و جمعی از مسئولین استان بازدید به عمل آمد

در این بازدید نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سپاه لرستان مصمم و معتقد به ساماندهی حریم تاریخی قلعه فلک‌الافلاک است و با همین هدف نیز کار احداث پادگان جدید و جایگزین را با سرعت انجام می‌دهد.

وی افرود: ثبت جهانی این قلعه نیازمند ساماندهی حریم آن است که برای این مهم باید پادگان جدید سپاه استان احداث و پادگان فعلی تخلیه شود

وی همچنین در بازدید از آزاد راه خرم آباد- اراک گفت: قطعه خرم آباد به بروجرد از آزادراه خرم آباد- اراک با پیشرفت ۸۶ درصد اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

نوبخت گفت: برای تکمیل این قطعه ۳۰۰ میلیارد تومان  نیاز است که با تامین آن در اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. 

 

فرمانده سپاه لرستان نیز در حاشیه بازدید رئیس سازمان  برنامه‌ریزی و بودجه کشور از روند ساخت پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تا قبل از عید بخشی از پادگان فعلی سپاه تخلیه می‌شود 

 

سردار کشکولی گفت: سپاه نمی‌خواهد پول بگیرد و پادگان را تخلیه نکند چون من هم شهروند این شهر هستم و معتقدم که قلعه فلک الافلاک باید ثبت جهانی شود چرا که  ظرفیت و فرصتی برای شهر است.

 

سردار مرتضی کشکولی  افزود: بر اساس نظر کارشناسان حدود ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پادگان جدید برآورد شد که امیدواریم در پرداخت آن تسریع شود.

به گفته فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:  با توجه به قول‌هایی که داده بودیم برای ساخت هرچه سریعتر پادگان جایگزین پادگان فعلی سپاه سر قولمان هستیم ولی با توجه به  شرایط گرانی و تاخیر دو سال و نیم در اوراق که  سال ۹۷ و ۹۸  باید دریافت می‌کردیم  ولی شهریور امسال دو قسط پرداخت شد.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.