مریم پاسالار در این دیدارها بر لزوم تدوین برنامه راهبردی روابط عمومیها و ایجاد شبکه تولید محتوا و اخبار صحیح و درست و انعکاس به موقع در جهت اطلاع رسانی به شهروندان تاکید کرد.
وی افزود: توجه به مناسبتها و گرامیداشت ایام الله یک بخش از وظایف روابط عمومیهاست اما انتقال درست اطلاعات و اخبار به مردم بخش اعظم کار ماست زیرا شهروندان باید از اخبار شهرداری روزانه با خبر شوند تا تلاش مجموعه شهرداری در بخشهای مختلف دیده شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در ادامه این دیدارهای جداگانه از مناطق پیرامون برنامه های اجرائی و عملیاتی روابط عمومی بر اساس اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان گفت و عنوان کرد: تا پایان سال باید تمرکز بیشتری بر روی تولید محتوا اخبار و محصولات دیگر فرهنگی برای معرفی عملکرد شهرداری داشته باشیم و هر کاری در مجموعه انجام میشود باید به اطلاع مردم رسانده شود.
وی تاکید کرد: روابط عمومیها پل ارتباطی سازمان و مردم هستند و این نکته نباید فراموش شود که چهره و وجهه سازمان توسط روابط عمومی به مردم نشان داده میشود.
پاسالار خاطر نشان شد: روابط عمومی شهرداری در همه حوزه های خبری مطلب و اخبار دارد زیرا خدمات شهری، عمران، فرهنگ، اجتماع، ورزش، و حتی فعالیت های مذهبی در شهر به نوعی باز با مشارکت و همراهی شهرداری برگزار میشود.
وی در پایان این دیدارها بر همراهی و همدلی سازمانی و خانواده روابط عمومی تاکید کرد.
انتهای پیام/