stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 415907
  • 04 بهمن 1400 - 23:22
1
مدیرعامل آبفا کرمانشاه:

اکیپ‌های آبفا کرمانشاه مشغول اتصال آب ۲۵ روستای استان هستند

اکیپ‌های آبفا کرمانشاه مشغول اتصال آب ۲۵ روستای استان هستند
کرمانشاه -قلمنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اعلام اینکه بارش برف و برودت هوا به تاسیسات آبرسانی ۱۰۷ روستای استان با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر خسارت زد و آب این روستاها را قطع کرد، گفت: با تلاش اکیپ‌های آبفا آب ۸۲ روستا وصل شده و در تلاش برای اتصال آب ۲۵ روستای باقیمانده هستیم.
قلم | qalamna.ir :

«علیرضا کاکاوند» افزود: اکنون مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شده است.

او با بیان اینکه ۱۱ اکیپ شرکت آبفای استان شبانه روز در تلاش برای رفع مشکل قطعی آب این روستاها هستند، گفت: خدمات رسانی و رفع مشکل قطعی آب ۲۵ روستای باقی مانده ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه به مسدود بودن جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی و همچنین قطعی برق برخی از تاسیسات روستاهای باقی مانده اشاره کرد و گفت: با رفع مشکل راه و برق این شرکت آماده خدمت رسانی به همه مشترکان است.

کاکاوند در ادامه با اشاره به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، گفت: بازدید از تاسیسات آبرسانی توسط اکیپ های حوادث و اتفاقات این شرکت در سطح استان روزانه مستمراست تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

۲ هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.