stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 446580
  • 08 شهریور 1401 - 19:30
1

آیین تقدیر از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت در اسلام آباد غرب

آیین تقدیر از کارمندان نمونه به مناسبت هفته دولت در اسلام آباد غرب
کرمانشاه - قلمنا - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند آیین تقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان اسلام آباد غرب در مجتمع غدیر برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان والامقام از همان اوایل انقلاب به فکر فقرا و مستضعفان و کاهش شکاف طبقاتی بودند و طرح شهید رجایی سند و یادگاری از این بزرگان است.

وی باقدردانی از خانواده کارمندان و کارکنان دولت گفت: خانواده های کارکنان دولتی در تمام سختی ها و بحران ها در کنار دولت در خدمت به مردم تلاش می کنند.

کرمی با تأکید بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع در ادارات، عنوان کرد: ادارات باید به منشور اخلاقی توجه نمایند و در کمترین زمان براساس ضوابط و مقررات کار مردم را انجام دهند و در امورات مردم تسهیل ایجاد کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: بالاتر از کارمند نمونه بودن کارمند تراز انقلاب اسلامی بودن است که الگوی ما در این رابطه شهیدان رجایی و باهنر هستند

وی افزود: دین اسلام بعنوان یک دین جامع برای همه زمان ها و همه نسل ها شاخص هایی را عنوان کرده و مهمترین شاخص “ تقوا” برای کارگزاران نظام اسلامی است و یا در جای دیگری حضرت علی(ع) به کارگزاران خود می فرمایند؛ کار در دست تو امانت است. اگر این خود نظارتی تقویت شود شاید نیازی به این همه دستگاه های عریض و طویل نظارتی نباشد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.