stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 448431
  • 13 مهر 1401 - 2:15
0

قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی‌ها را مشخص کرد

قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی‌ها را مشخص کرد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته رهبری حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.
محمدباقر قالیباف  بیان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم پایان دوره دانشجویان افسری بیاناتی بسیار روشنگرانه در این شرایط حساس و سخنانی بسیار حکیمانه و هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.
وی در ادامه اظهار کرد: وظایف همه ما به خصوص خواص جامعه مشخص شد و ایشان مسیر درست را برای همه علاقمندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی مشخص کردند و تکلیف همه ما مشخص است.امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
قالیباف همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، پیشاپیش آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به آحاد مسلمین و شیعیان آن حضرت و به عموم عدالت جویان و حقیقت طلبان سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت.

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.