stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 449947
  • 14 آبان 1401 - 14:52
1

اشغال صددرصدی تخت‌های کودکان مبتلا به کرونا در خوزستان

اشغال صددرصدی تخت‌های کودکان مبتلا به کرونا در خوزستان
خوزستان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اشغال صددرصدی تخت‌های اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان، اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های خوزستان با علائم ابتلا به کرونا در هفته گذشته ۳۰ هزار و ۵۸۰ نفر بوده که این وضعیت نشان‌دهنده کاهش ۲۶ درصدی موارد سرپایی است.

وی افزود: در هفته گذشته ۳۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که میزان بستری‌ها در این مدت نسبت به هفته قبل از آن ۱۳ درصد کاهش داشته است.

حی‌بر در خصوص وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید – ۱۹ در خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۸ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال شده‌اند. ۳۲ درصد تخت‌های ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش تخت‌های عادی اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان ابوذر اهواز عنوان کرد: در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز صددرصد تخت‌های عادی و ویژه اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کووید – ۱۹ اشغال هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.