stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 450749
  • 28 آبان 1401 - 20:28
1

تفکیک ترمینال ورود و خروج مسافری فرودگاه اهواز

تفکیک ترمینال ورود و خروج مسافری فرودگاه اهواز
خوزستان - مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از آغاز عملیات اجرایی تفکیک ترمینال ورود و خروج مسافری فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان اظهار کرد: بعد از انجام تشریفات قانونی و مشخص شدن پیمانکار و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده از هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه تفکیک ترمینال ورود و خروج مسافری فرودگاه شهید سلیمانی اهواز آغاز شده است.

وی افزود: براساس قراداد منعقد شده با پیمانکار مدت زمان اجرای این طرح برای بهسازی ترمینال قدیم و تبدیل آن به ترمینال خروجی مسافران ۶ ماهه است و بر این اساس پیش بینی می‌کنیم این پروژه در سه ماهه ابتدایی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه اعتبار تخصیص داده شده به پروژه تفکیک ترمینال ورود و خروج فروگاه اهوار از محل منابع استانی و بیش از ۳۵ میلیارد تومان است، گفت: با توجه به بار ترافیکی بسیار بالای مسافر در ترمینال فعلی فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز تفکیک ترمینال ورود و خروج مسافری در این فرودگاه ضروری است.

رزاز با اشاره به افتتاح ترمینال جدید خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز در سال گذشته، ادامه داد: ترمینال قدیم خارجی این فرودگاه به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر به ترمینال خروجی مسافران اختصاص داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: ترمینال کنونی فرودگاه اهواز برای پروازهای ورودی این فرودگاه و ترمینال خارجی قدیم پس از بهسازی به عنوان ترمینال پروازهای خروجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.