stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 450942
  • 02 آذر 1401 - 2:15
0

اقدام پارلمان اروپا برای آبروی ایران بد است

اقدام پارلمان اروپا برای آبروی ایران بد است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قطع ارتباطات و گفتگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و ایران بیان کرد: اروپا مدت هاست که رابطه خوبی با ایران ندارد، اینکه حالا پارلمان اروپا رابطه خود را با ایران قطع کرده است خیلی نمی تواند برای ایران اثرگذار باشد. غربی ها تا به امروز هر تحریمی که می توانستند علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده‌اند و از حدود سال ۸۹ اروپایی ها اعلام کردند که دیگر از ایران نفت نمی خرند.
بخش هایی از گفت و گوی هادی بیگی نژاد را در ادامه می خوانید:
*اروپا در حوزه هسته ای نیز هر قطعنامه ای که توانستند در شورای حکام و شورای امنیت علیه ایران به تصویب رسانده اند. اروپایی ها طی ۲۰ سال گذشته هیچ گاه قدم برای ایران برنداشتند و تا توانستند ایران را تحریم کرده و با تقویت شبکه های منافقین و گروه های تروریستی به ایران ضربه زدند.
*از حدود ۲۰ سال پیش تحریم های اروپا علیه ایران آغاز شد و اروپایی‌ها همواره علیه ایران بودند. اما نکته حائز اهمیت این است که امروز اروپایی ها قصد دارند از بعد حیثیتی ایران را تحت فشار قرار دهند. اگر مسئولان برای حفظ جایگاه و شخصیت ایران در جایگاه بین المللی کاری نکنند، برای کشور خطرناک می شود. مسئولان باید از بعد حیثیتی به این موضوع ورود کنند.
*آبرو چیز مهمی است. قطع ارتباط پارلمان اروپا با ایران از بعد اقتصادی تاثیری ندارد اما از حیث آبرویی برای ایران بد است. تا حالا هرچه در توان داشتند برای فشار اقتصادی و نظامی به ایران به کار بستند اما امروز موضع فشار حیثیتی را پیش گرفته است. به دنبال این هستند که وجهه و شخصیت ایران را را در دنیا خراب کنند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.