stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 451091
  • 04 آذر 1401 - 2:16
0

 هنوز اتفاقی نیفتاده است

 هنوز اتفاقی نیفتاده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.
احمد عبودتیان گفت: بعضی‌ها هنوز وضعیت ما را متوجه نمی‌شوند و می‌گویند چرا با اغتشاشگران برخورد نمی‌کنید؟ اعتقاد ما این است که هنوز اتفاقی نیفتاده و این‌ها بچه‌های خود ما هستند. نیروی انتظامی متاثر از مکتب امام خمینی یک نیروی عطوف است و آن کسی که در اغتشاشات گول خورده، نمی‌داند محمدرضا شاه چه کسی بوده است.
وی اظهار داشت: به واسطه مجاهدت ملت امام‌حسینی ما و سال‌ها تحمل سختی‌های تحمیل‌شده از دشمنان وارد مرحله‌ای شدیم که پیام سیدالشهدا (ع) سال به سال عالم‌گیر می‌شود و در این دوره یا دهه اخیر در یک سپهر جدیدی این پیام جهانی شده است.وی با بیان اینکه پیام امام حسین (ع) به ابزاری برای مبارزه بین‌المللی تبدیل شده، اضافه کرد: ملت ایران مبارزه را از محلات کوچک و در مقابله با خان‌ها شروع کرده و بعد امام (ره) به این مبارزه قدرت داد و ملت مقابل استبداد و شاه قرار گرفت. بعد همین ملت مقابل صدام قرار گرفت و در نهایت با تشکیل محور مقاومت مقابل داعش قرار گرفتیم و امروز به نقطه‌ای رسیدیم که داریم آمریکا را از منطقه بیرون می‌کنیم.
عبودتیان با بیان اینکه در یک سیر ۵۰ ساله از دعوا با خان و زورگیر محله به بیرون کردن آمریکا از منطقه رسیدیم، ادامه داد: با این حال بعضی‌ها هنوز وضعیت ما را متوجه نمی‌شوند و می‌گویند چرا با اغتشاشگران برخورد نمی‌کنید؟ اعتقاد ما این است که هنوز اتفاقی نیفتاده و این‌ها بچه‌های خود ما هستند. نیروی انتظامی متاثر از مکتب امام خمینی یک نیروی عطوف است و آن کسی که در اغتشاشات گول خورده، نمی‌داند محمدرضا شاه چه کسی بوده است.
وی یادآور شد: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند. یعنی ما بچه بودیم و بزرگ‌تر‌ها هم برای ما این اتفاقات دهه ۶۰ را کمتر گفتند.
دستیار مردمی‌سازی ریاست‌جمهوری با ذکر اینکه امروز عرصه دشمنی دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران عیان شده است، گفت: امروز دشمن عبایی ندارد و راحت اعلام می‌کند که مسئول فلان اغتشاشات یا ترور ما هستیم. در حالی که پیشتر ۷ پرده را می‌پوشانند تا نقش خود را در دشمنی علیه ملت ایران انکار کنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.