stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 455208
  • 12 بهمن 1401 - 23:10
2
نایب رییس شورای اسلامی اهواز:

در آینده نزدیک سواحل شرق و غرب کارون زیبا می شوند

در آینده نزدیک سواحل شرق و غرب کارون زیبا می شوند
خوزستان - یک عضو شورای اسلامی شهر در مراسم افتتاح پارک ریحانه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام پر از خیرات و برکات است و امروز که در اولین روز این ایام فرخنده قرار داریم، شاهد افتتاح یکی از پهنه های زیبای ساحل غربی کارون هستیم و پارک ریحانه هستیم.
قلم | qalamna.ir :

حجت اله زارع زاده عضو شورای اسلامی شهر این پهنه و عرصه ای از کارون که به این زیبایی و با همت شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم و مجری پروژه در قالب پارک ریحانه طراحی و اجرا شده؛ می تواند الگوی بسیار شایسته و قابل تمدید و تکثیر در سایر پهنه های رودخانه زیبای کارون باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده، افزود: بحث باز زنده سازی ساحل در شرق و غرب کارون که مراحل طراحی آن در حال تکمیل است از جمله این برنامه هاست که به ترتیب شاهد اجرا و تصاویر زیبای آن درقالب این پارک که به نمایش گذاشته شده است و افتتاح می شود، هستیم. ما ساحل شرقی و غربی بسیار زیبایی در آینده نزدیک در کارون می بینیم.

این مقام مسئول افزود: با تلاش مجموعه شهری، شهردار سخت کوش و همیشه در میدان شهر اهواز، مجموعه معاونین، مدیران مناطق، روسای سازمانها همه در کنار هم و همراه کارکنان خدوم شهرداری و اعضای شورای شهر دست در دست هم دادیم تا بتوانیم مشکلات انباشته شده در شهر اهواز را با تدبیر و با سخت کوشی یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و روحیه امید واعتماد سازی را هر چه بیشتر در ذهن مردم شریف اهواز زنده و تقویت نماییم.

زارع زاده افزود: یکی از حداقل وظایف ما این است که امید واقعی بدهیم و با تلاش و به ثمر نشاندن برنامه هایی که داریم هر روز مردم شهرمان را امیدوارتر ببینیم و اعتماد نسبت به حاکمیت و خادمان خودشان در دستگاههای اجرایی بخصوص مدیریت شهری را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: به همشهریان این نوید را می دهیم که لحظه ای زمان را از دست نخواهیم داد وخادمان شما درشورای اسلامی کلانشهر اهواز، مدیریت شهری، شهردار محترم و مجموعه ی همکارانشان در شهرداری اهواز هر روز تلاش خواهیم کرد برنامه ریزیهایی که انجام شده را در زمان مناسب به ثمر رسانده و طعم شیرین این تلاش و کوششها را همشهریان عزیز که شایسته بهترین خدمات هستند، دریافت کنند.

 

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.