stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 460551
  • 04 خرداد 1402 - 14:19
0

فرهنگ ایثار و مقاومت در خوزستان به کل جبهه مقاومت گسترش یافت

فرهنگ ایثار و مقاومت در خوزستان به کل جبهه مقاومت گسترش یافت
خوزستان - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در یادواره ۸۵۶ شهید موشکی دزفول گفت: مردم خوزستان با مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.
قلم | qalamna.ir :

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دزفول اظهار داشت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس زیر بارانی از موشک‌ها ایستادگی کردند و این در حالی بود که فرزندان این دیار در خطوط مقدم در برابر دشمنان جانفشانی می‌کردند.

این مقام مسئول، پشتیبانی از جنگ و رزمندگان را از جمله ویژگی‌های برجسته دزفول در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مردم دزفول با ترک نکردن شهر و ایستادگی در زیر موشکباران‌ها باعث تقویت روحیه رزمندگان شدند.

وی با اشاره به نقش برجسته بانوان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: بانوان ایثارگر علاوه بر اعزام جوانان و فرزندان خود به جبهه‌های جنگ در پشت جبهه در تقویت عقبه جبهه‌ها تمام توان خود را به میدان آوردند.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: الگوگیری مردم نبل و الزهرا(س) در سوریه از مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس موجب شد تا این ۲ شهر با وجود حملات شدید در برابر هجوم داعشی‌ها ایستادگی کردند. فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خوزستان به کل جبهه مقاومت گسترش یافت و این ایستادگی رمز پیروزی جبهه مقاومت در برابر دشمنان از سوریه و لبنان تا عراق و یمن است.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه روحیه و تفکر مقاومت رمز پیروزی بر دشمنان است، اظهار کرد: نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خنثی کردن توطئه دشمن داعشی غیرقابل چشم‌پوشی است. امروز جمهوری اسلامی دارای شهرهای موشکی و پهپادی زیر زمینی است و امروز ایران اسلامی از چنان قدرت دفاعی برخوردار است که کشورهای مختلف درخواست خرید تسلیحات نظامی از ایران را دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تاکید بر اینکه هنوز وعده انتقام سخت از آمریکا سر جای خود باقی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی از قدرت جمهوری اسلامی در هراس هستند. شهدا با ایستادگی خود به ما درس مقاومت دادند و تکلیف امروز ما این است که این مقاومت را ادامه دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.