stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 13 October , 2024
  • کد خبر : 106305
  • 26 فروردین 1399 - 20:19
4

جدایی راموس از رئال؛ آغاز شمارش معکوس (عکس)

جدایی راموس از رئال؛ آغاز شمارش معکوس (عکس)
راموس تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و هنوز هیچ مذاکره ای برای تمدید شروع نشده است.
قلم | qalamna.ir :

روند تمدید قرارداد سرخیو راموس به کندی پیش می رود و در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین دو طرف در جریان نیست. فوریه گذشته بود که مشخص شد باشگاه رئال هرگز هیچ تماسی با رنه راموس برادر سرخیو به منظور تمدید قرار داد نداشته و با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، باشگاه فعلا موضوع تمدید قراردادها را به بعد موکول کرده است.

Portada de As (España)

قرارداد سرخیو راموس ژوئن ۲۰۲۱ و زمانی که ۳۵ ساله خواهد بود، به اتمام می رسد و سران رئال معتقدند در طول فصل آینده فرصت برای گفت و گو خواهند داشت. در صورت شروع مذاکرات، رئال پیشنهاد تمدید سال به سال را ارائه می دهد؛ در حالی که تمایل راموس به تمدید دو ساله است.

راموس اخیرا در مصاحبه ای گفت که درک می کند که رئال بخواهد طبق قوانین داخلی باشگاه، به بازیکنان بالای ۳۰ سال، پیشنهاد تمدید سال به سال را ارائه دهد.

شیوع کرونا و بحران اقتصادی باشگاه ها نیز می تواند به ضرر راموس تمام شود. او به همراه گرت بیل، بیشترین دستمزد را در رئال دریافت می کند و بعید است رئال به وی پیشنهاد دستمزدی بالاتر بدهد اما از سوی دیگر، تعویق یورو ۲۰۲۰ به ژوئن ۲۰۲۱ نیز می تواند به سود راموس تمام شود چرا که رئال قطعا دوست ندارد که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۱، بازیکنی از تیم دیگر باشد.

راموس اخیرا و در مذاکره با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، به توافق رسید که ۱۰ تا ۲۰ درصد از دستمزد بازیکنان کاسته شود. تماس تلفنی پرز با او در رسیدن به این توافق بسیار کارساز بود که نشان از رابطه محکم و دوستانه راموس با رئیس باشگاه دارد. باید دید این رابطه صمیمانه، در روند تمدید قرارداد او چه نقشی ایفا خواهد کرد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.