stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 460553
  • 04 خرداد 1402 - 14:19
5

کرمانشاه بارانی می‌شود

قلم | qalamna.ir :

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ناپایدار به جو استان خبر داد که بارش باران و احتمال رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر را برای سطح استان به همراه دارد.

سعید قاسمی، با اشاره به موج ناپایداری که از امروز (چهارم خرداد) جو کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده، گفت: این موج تا بعدازظهر روز شنبه (ششم خرداد) در جو استان حاکم است، اما پیک فعالیت آن را طی ظهر تا غروب فردا (جمعه) داریم.

وی از صدور هشدار زرد برای فعالیت این سامانه بارشی خبر داد که این احتمال وجود دارد که با تقویت آن برای فردا هشدار نارنجی نیز صادر شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه وزش باد، باران، رعد و برق و … را از پیامدهای فعالیت این موج بارشی دانست و خاطرنشان کرد: برای فردا که پیک بارش را داریم، احتمال رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

به گفته قاسمی، پیک فعالیت این موج را در مناطق شمال و مرکز استان داریم و به نظر می‌رسد بارش‌های مناسبی نیز برای شهر کرمانشاه رخ دهد.

وی ابراز امیدواری کرد حداکثر بارش ناشی از این سامانه در برخی نواحی استان بین ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر باشد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه افت دمای روزانه را نیز از دیگر پیامدهای فعالیت این موج بارشی دانست که طی امروز و فردا رخ می‌دهد و احتمال کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای روزانه نسبت به روزهای گذشته وجود دارد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.