stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 112378
  • 03 اردیبهشت 1399 - 9:48
2
رئیس بهزیستی شهرستان رزن مطرح کرد:

جذب ۹۵ درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی رزن

جذب ۹۵ درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی رزن
رئیس بهزیستی شهرستان رزن از جذب 95 درصدی تسهیلات اشتغال مددجویان زیرپوشش بهزیستی در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، اسماعیل رستم خانی عنوان کرد: توانمندسازی جامعه هدف، از اصول سازمان بوده که در این راستا با ارائه آموزش مهارت های شغلی و کسب و کار در سال گذشته، از محل تبصره ۱۶  قانون بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۴۵۶۵۰ میلیون ریال و از محل اشتغال پایدار روستایی مبلغ ۵۱۰۰  میلیون ریال به جامعه هدف سازمان (با اولویت افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان) پرداخت شده است.
این مسئول در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ  اعتبار ابلاغی تسهیلات شهرستان  از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه، ۶۰ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۴۹ میلیارد ریال تخصیص داده شد که تعداد ۱۳۷ نفر از مددجویان زیر پوشش واجد شرایط به بانک های عامل معرفی و ۱۲۵ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۴۵۶۵۰ میلیون ریال شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان رزن اضافه کرد: در بخش تسهیلات روستایی نیز ۱۵ نفر در سال ۹۸ موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۵۱۰۰ میلیون ریال شدند.

اسماعیل رستم خانی در پایان با بیان این که اداره بهزیستی شهرستان رزن به جهت کسب رتبه برتر در جذب تسهیلات اشتغال و سرمایه گذاری از سوی فرمانداری این شهرستات مورد تقدیر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز در صورت تخصیص اعتبار از محل مانده اعتبار سال گذشته، تبصره ۱۶ و همچنین از محل اشتغال پایدار روستایی، تسهیلات به افراد زیر پوشش واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.