stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 125705
  • 30 اردیبهشت 1399 - 12:53
2

سلیمی: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها جلوی دلالان را بگیرید

سلیمی: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها جلوی دلالان را بگیرید

نماینده مردم سیمرم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تاکید کرد و گفت که برای این کار باید جلوی دلالان گرفته شود.

قلم | qalamna.ir :

اصغر سلیمی در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت گفت: قیمت مایحتاج اساسی مردم مثل برنج، عدس، نخود و لوبیا بی رویه افزایش یافته است، حداقل اگر شعار می‌دهید نظارت کنید و شعار را عملیاتی کنید. قیمت خودرو به صورت افسار گسیخته در حال افزایش است و دولت می‌گوید این حباب است و ما اخلال گر را می‌شناسیم. قبلا هم این شعار را شنیده‌ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این در مورد ارز و طلا نیز گفته می‌شود حباب است، اما حباب‌ها هر روز بزرگتر شد. لازم است برای جلوگیری از افزایش قیمت جلوی دلالان را بگیرید و کیفیت خودرو را افزایش دهید مشکلات اقتصادی با صحبت و بخشنامه حل نمی‌شود بلکه عزم جدی و برنامه ریزی می‌خواهد.

سلیمی در تذکری خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: مردم نمی‌دانند برای مسکن دار شدن خود و فرزندانشان چه کنند اگر با هزار مشقت و تنگنا پولی کنار بگذارند که خانه‌ای بخرند با افزایش سرسام آور قیمت نه تنها مسکن نمی توانند بخرند بلکه با همان پول رهن و اجاره آن خانه را هم نمی توانند پرداخت کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس در پایان کارمزد دفاتر املاک را خارج از ضابطه و غیر علمی توصیف کرد و خواستار پیگیری آن شد و افزود: ما سه میلیون مسکن در کشور داریم باید برای بخشی از مشکلات مسکن فکری کنیم و مالیات و عوارض روی مسکن وضع شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.