stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 155651
  • 21 مرداد 1399 - 0:20
3

۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی خراسان‌شمالی تحت پوشش بیمه برکت درآمدند

۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی خراسان‌شمالی تحت پوشش بیمه برکت درآمدند

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری خراسان شمالی، ۸۰ هزار واحد خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی “برکت” تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

قلم | qalamna.ir :

احمد طالبی مدیرعامل بیمه برکت در توضیح مفاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، نسبت به بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی اقدام نموده است.

وی افزود: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری خراسان شمالی مشارکت می‌کند.

طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستاهای استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۴۳ هزار واحد منزل مسکونی در استان خوزستان و ۷۵ هزار واحد منزل مسکونی در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: بیمه برکت در حادثه سیل فروردین‌ سال ۱۳۹۸ با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، مقدمات پرداخت خسارتی بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب ۱۲۲ و ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل بیمه برکت در پایان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار، تا به امروز روستاهای هفت استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی برکت قرار داده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.