stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 235030
  • 16 بهمن 1399 - 13:40
1

مراسم «میهمانی لاله ها» و عطر افشانی مزارشهدا در ورامین برگزار شد

مراسم «میهمانی لاله ها» و عطر افشانی مزارشهدا در ورامین برگزار شد

ورامین- همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم «میهمانی لاله ها» و عطر افشانی مزار شهدا در ورامین برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم، مسئولان نظامی، انتظامی، دستگاه قضایی روسا و کارمندان ادارات و با رعایت دستور العمل های بهداشتی مراسم عطر افشانی و «میهمانی لاله ها» در شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را در کنار تربت پاک شهیدان سرافراز نظام اسلامی در حالی برگزار می کنیم که دشمنان آرزوی نابودی نظام اسلامی را به گور بردند و مابقی آنان نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد و نهال انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومند شده است.

وی ادامه داد: حرکت امام خمینی (ره) الهی و پیامبر گونه بود و نمرودیان زمان را به زیر کشید و همچون پیامبر (ص) که کعبه را از لوث وجود بت ها خالی کرد ایران اسلامی را نیز از وجود دشمنان اسلام و بشریت پاک کرد.

امام جمعه موقت ورامین پیشروی نهایی انقلاب اسلامی را تا سر منزل مقصود که همان ظهور امام زمان (عج) است دانست، و افزود: در ۴۲ سال گذشته با یاری خداوند متعال، ائمه اطهار و خون شهدا تمام توطئه ها خنثی شده است و امروز با پرچمداری رهبری معظم انقلاب به سوی ظهور پیش خواهیم رفت و انشاالله در گام دوم انقلاب اسلامی سختی ها تبدیل به آسانی گردد.

وی در پایان گفت: شهدا را نباید فراموش کنیم، که یقیناً اگر عنایت شهدا نبود ما اینجا نبودیم و عزت و آبروی ایران مدیون همین عزیزان است.

لازم به ذکر است، در این مراسم گلزار شهدای گمنام، گلزار شهدای سید فتح الله، گلزار شهدای حسین رضا و در انتها گلزار شهدای امامزادگان طاهر و مطهر منطقه خیرآباد توسط مردم و مسئولین گلباران و عطر افشانی شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.