stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 469210
  • 01 دی 1402 - 14:15
1

انتخابات هیچ شرط و شروطی ندارد

انتخابات هیچ شرط و شروطی ندارد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:  نوشت: عضو شورای ائتلاف گفت: هسته سخت اصلاح طلبان می‌گویند باید امتیازاتی را از نظام بگیریم تا حضور پیدا کنیم بنابراین از شرط و شروط سخن می‌گویند درحالی که انتخابات اصلا شرط و شروطی ندارد.
مجتبی شاکری،  با بیان اینکه برنامه‌ها و شعارهای جبهه متبوعش در انتخابات با هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انجام می‌شود، گفت: هنوز ما به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.
وی درباره وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۲ هم اظهار کرد: ضرورت‌هایی پیش می آید که افراد و تشکل ها را به هم نزدیک می‌کند که رقابت با رقیب یکی از این مسائل است بنابراین به وحدت در این دوره امیدوار هستیم.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درپاسخ به این پرسش که با این اوصاف معتقد به حضور جریان اصلاحات در انتخابات هستید؟، تاکید کرد: آنها قطعا در صحنه حاضر خواهند شد و اگر جریانی حضور پیدا نکند از صحنه سیاسی حذف می‌شود به همین جهت بسیار مُصر هستند که شرکت کنند و حتی برای خود راهبرد تعیین و دو قطبی‌هایی را از پیش آماده کردند تا در عرصه رقابت رقم بزنند.
شاکری با بیان اینکه اصلاحات در داخل خود دو دیدگاه را نسبت به انتخابات نمایندگی می‌کند، اظهار کرد: هسته سخت اصلاح طلبان می‌گویند باید امتیازاتی را از نظام بگیریم تا حضور پیدا کنیم بنابراین از شرط و شروط سخن می‌گویند درحالی که انتخابات اصلا شروط و شروطی ندارد و براساس فرآیندی که دارد برگزار می‌شود و افراد هم پای صندوق رأی حاضر می‌شوند. هسته سخت اصلاحات با طرح شرط و شروط انتخاباتی به دنبال خواسته های واهی می گردد، البته بخش دیگری از اصلاح‌طلبان نیز بدون این حرف و حدیث‌ها در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد.
وی درپاسخ به این پرسش که عملکرد مجلس یازدهم به چه اندازه می‌تواند مردم را به پای صندوق رأی بکشاند؟، تصریح کرد: در حال حاضر بحث بودجه در مجلس داغ است و کلیات بودجه در صحن مجلس تصویب شد البته باید به این نکته اشاره کرد که وضعیت فعلی اقتصاد ما میراثی است که از گذشته به ارث رسیده اما با این حال باید اقداماتی را انجام داد. در همین راستا باید تورم را مهار کنیم و تولید را به نقطه مطلوب برسانیم تا با تولید، تورم مهار و قدرت خرید مردم منطقی و متعادل شود.
این فعال سیاسی گفت: برای وضعیت آینده اقتصادی کشور باید منتظر لایحه بودجه سال آینده بود تا بتوانیم قضاوت منطقی و درستی داشته باشیم.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.