stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۳ Thursday, 28 November , 2024
  • کد خبر : 111002
  • 01 اردیبهشت 1399 - 9:22
2

قم استان پیشرو در زمینه پنجره واحد خدمات در کشور است

قم استان پیشرو در زمینه پنجره واحد خدمات در کشور است

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، قم را پیشرو در زمینه پنجره واحد خدمات در کشور است.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا گروسی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اهمیت ترویج خدمات الکترونیکی اظهارکرد: الکترونیکی کردن خدمات یکی از دغدغه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوده که از شهریورماه پیگیر عملیاتی شدن این بخش بوده‌ایم تا بتوانیم آمدوشدهای غیرضروری را مدیریت کرده و خدمات به‌روز و غیر حضوری به شهروندان ارائه دهیم.
وی اجرایی شدن ۶ فرم و پلتفرم را دستاوردی قابل‌توجه دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه طراحی ۶ فرم و پلتفرم‌های مختلف که جزو موارد مرتبط با دستگاه‌های  اجرایی بوده انجام‌شده  و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در قالب میز خدمت الکترونیکی شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در قالب میز خدمت الکترونیکی به همه دستگاه‌ها  به‌خصوص دستگاه‌های مرتبط به استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها ابلاغ و می‌توانیم بگوییم اجرایی نیز شده و در اجرای پنجره واحد خدمات استان و پرتابل دولتی جز یکی از استان های  پیشرو در کشور هستیم.
وی توسعه شبکه دولت به‌عنوان زیرساخت و سامانه امن بین دستگاه‌های اجرایی را از نکات مهم خواند و افزود: توسعه شبکه دولت در بخش‌های امنیتی و موارد خاص نظارتی یکی از دغدغه‌های مهم استانداری قم بوده که خوشبختانه با همکاری اداره فناوری اطلاعات در سطح استان و کشور انجام و زیرساخت‌ها برای همه دستگاه فراهم‌شده و جز چند استان برتر در کشور محسوب می‌شویم.
گروسی اصلاح و الکترونیکی کردن فرایند بین دستگاه‌های اجرایی  استان و همچنین توسعه نگهداری سامانه استعلام‌های بین ۱۲۶ دستگاه و دستگاه‌های بهره‌بردار را یکی از اقدامات قابل‌توجه استان اعلام و بیان کرد: در مواردی نیز مانند فرایند راهبری طرح حذف تصویر شناسنامه و کارت ملی در کشور، استان قم پیشرو بوده است.
وی بازدید سرزده و مستمر از ادارات و دستگاهها را در افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم بسیار مؤثر خواند  و تأکید کرد: بازدیدهای مستمر از دستگاه‌های مرتبط و نظارت بر میز خدمت الکترونیکی و مواردی از این قبیل  در حوزه معاونت توسعه جزء برنامه‌های مستمر محسوب شده و با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده مورد رضایت مردم واقع که این مهم ادامه پیدا خواهد کرد .
انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.