stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 12 October , 2024
  • کد خبر : 114890
  • 07 اردیبهشت 1399 - 14:42
6
فرماندار شهرستان رزن هشدار داد:

کم شدن حساسیت ها نسبت به شیوع کرونا دردسرساز است

کم شدن حساسیت ها نسبت به شیوع کرونا دردسرساز است
فرماندار شهرستان رزن هشدار داد: به مرور حساسیت مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا کاهش یافته که این امر قطعاَ شهرستان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رزن، سیدرضا سلامتی در جلسهستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا این شهرستان بیان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین مردم و مسئولین در راستای اجرای سیاست گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است و اجرای رزمایش مؤمنانه مایه افتخار و سربلندی شهرستان رزن بود که کاری بسیار بزرگ بود.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: به مرور حساسیت مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا کاهش یافته که این امر قطعاَ شهرستان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی در این راستا افزود: نظارت بر واحد های صنفی با جدیت انجام می شود و اگر واحدی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند باید با آن واحد، برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان رزن از نظر میزان مبتلایان رتبه ۷ استان همدان است، گفت: در بروز تجمعی ۳۹.۹ دهم بوده که این میزان مطلوب است اما بایستی کانون های انتشار ویروس کرونا در شهرستان رزن، شناسایی و پیشگیری های لازم در مقابله با انتشار ویروس انجام شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.