stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 480228
  • 14 مهر 1403 - 14:19
0

رهبری مرد و مردانه به میدان آمدند

رهبری مرد و مردانه به میدان آمدند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی گفت: واقعیت این است که در جریا حواوث اخیر، در داخل کشور احساس دو قطبی و گسستگی به اندازه تار مو در برخی از اظهارات دیده می‌شد،‌ برخی از ادامه اقدامات یا درست بودن و نبودن آن حرف می‌زدند و تحلیل‌ها متفاوت بود. بالاخره یک نفر باید این وضعیت را جمع می‌کرد. رهبری نخواستند در پشت پرده باشند و فقط همه را به مقاومت دعوت کنند. خودشان مرد و مردانه وسط میدان آمدند.
 

ایلنا،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی  در رابطه با بازتاب داخلی و بین‌المللی حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران و ارزیابی خود سخنان ایشان عنوان کرد:‌ در این شرایط، با توجه به اینکه ادعا می‌شد جانشین آقای نصرالله ترور شده است، حضور رهبری در تقویت روحیه و انسجام ملی بسیار مؤثر بود، همان‌طور که آقای پزشکیان به وحدت اشاره می‌کنند، دیدن رهبری در میان مردم هم وحدت آفرین است.  حضور ایشان در این مقطع زمانی، شجاعت و ایثار رهبری، قوت قلبی برای مردم در تمامی زمینه‌ها فراهم آورده است. این تأثیر نه تنها در جنبه سیاسی، بلکه در جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز مشهود است.

وی ادامه داد: سخنان دیروز ایشان خط مشی روشنی را ترسیم کرده و در جهت کاهش تنش در منطقه بسیار مؤثر خواهد بود. ایشان به وضوح به این نکته اشاره کردند که صهیونیست‌ها، به عنوان شرور منطقه، مسئولیت بحران‌ها را بر عهده دارند. همچنین در بیاناتشان به زبان عربی اشاره به ادامه مقاومت  به‌ویژه پس از شهادت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله داشتند. این موضوع موجب سرگردانی و خلا بزرگی در جامعه شده بود که از این بابت بسیار حائز اهمیت است.

این فعال سیاسی با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران، تصریح کرد: ایران بعد از شهادت هنیه خیلی خویشتنداری از خود نشان داد که انتظار آن نمی‌رفت. برخی عنوان کردند که این خویشتنداری در واقع موجب جسارت نتانیاهو شد و شاهد بودیم که او به اعمال تروریستی بیشتری دست زد، حتی سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان را به شهادت رساند.

اقدام رهبری هم به عنوان تقویت روحیه و هم به منظور انسجام ملی میان همه قوا و مردم و جناح‌ها بسیار ارزشمند بود. شاید برخی بر این باور باشند که ایشان می‌توانستند این پیام را از تلویزیون به‌طور مستقیم پخش کنند، اما ضروری بود که در این مقطع حساس، آن هم وقتی سید حسن نصرالله را در طبقه هفتم زیر زمین با موشک سنگرشکن به شهادت رساندند، شخصاً در میان مردم حاضر شوند تا پیام ایستادگی را منتقل کنند. در حالی که نتانیاهو در حال تهدید و اقداماتی خصمانه است، حضور رهبری در جایگاه نماز جمعه تهران، گواهی بر این واقعیت است که مردم با ایشان و نظام همراه هستند، درود بر مردمی که با حضور گسترده خودشان در نماز جمعه این را به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه اقدام رهبری، بسیار سنجیده و ضروری بود،‌ گفت: من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و واقعا جای این اقدام در کشور خالی بود. از طرفی سخنان رهبری اینطور نبود که پیام ادامه جنگ منتقل شود این پیام را منتقل کردند که پاسخ به تهدیدات داده شد و این موضوع تمام شده است. نتانیاهو اگر بخواهد اشتباهی دیگر مرتکب شود، باید بداند که ما دولت آمریکا را می‌شناسیم و اگر آمریکا حمایتی نکند، نتانیاهو قادر به هیچ اقدامی نخواهد بود و او هیچ غلطی نخواهد کرد. امیدوارم آمریکا این سگ هار خود را مهار و قلاده آن را محکم کند و اجازه ندهد که او به گستاخی خود ادامه دهد.

جعفرزاده در رابطه با تاثیرات داخلی و جهانی سخنان امروز رهبری،‌ عنوان کرد: واقعیت این است که در داخل، احساس دو قطبی و گسستگی به اندازه تار مو در برخی از اظهارات دیده می‌شد،‌ برخی از ادامه اقدامات یا درست بودن و نبودن آن حرف می‌زدند و تحلیل‌ها متفاوت بود. بالاخره یک نفر باید این وضعیت را جمع می‌کرد. رهبری نخواستند در پشت پرده باشند و فقط همه را به مقاومت دعوت کنند. خودشان وسط میدان آمدند. رهبری در این مقطع با شجاعت در میدان حاضر شدند و مرد و مردانه آمدند۰ و این نشان از نیاز نظام جمهوری اسلامی به چنین رهبر مقتدر و هوشمندی دارد. امیدوارم که همه ما قدردان رهبری باشیم و مسیر ایشان را ادامه دهیم.

وی افزود: پیام رهبر انقلاب بر عدم جنگ‌افروزی بود و بر این نکته تأکید کردند که صهیونیست‌ها باید مهار شوند. در این راستا، اتحادیه اروپا و آمریکا نیز مسئولیت سنگینی دارند که بتوانند صهیونیست‌ها را مهار کنند، در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند جنگ را در منطقه گسترش دهند، همه متضرر خواهیم شد. سکوت کشورهای عربی در برابر این تحولات به ضرر خودشان خواهد بود. اعراب تصور نکنند که با سکوت خود می‌توانند اوضاع را به سمت آرامش در منطقع ببرند. ابدا این چنین نیست و اسرائیل گستاخ‌تر خواهد شد. اعراب کجا هستند؟ باید اتحادیه عرب و کشورهای عربی به‌طور جدی به این موضوع ورود کنند و هرگونه اقدام نظامی از سوی نتانیاهو را محکوم و سرکوب کنند. موشک‌باران اخیر ما پاسخ به همه‌ی تعرضات علیه حاکمیت ارضی ما بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.