stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 132380
  • 16 خرداد 1399 - 2:44
4
بعد از فوت پیرزن کپر نشین صورت گرفت:

تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه/ روابط عمومی دادسرای استان: پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک “فدک” هستیم

تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه/ روابط عمومی دادسرای استان: پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک “فدک” هستیم
مدیر روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه گفت: پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک "فدک" هستیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، صبح امروز پنج‌ شنبه جمعی از طلاب و دانشجویان در اعتراض به نحوه برخورد اجرائیات شهرداری کرمانشاه که منجر به فوت آسیه پناهی گردید، درب دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تجمع کردند.

قنادان مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان در این باره گفت: به مردم استان اطمینان می دهیم دستگاه قضایی به جد پیگیر محاکمه عاملین اصلی این حادثه است.

وی با بیان اینکه تجمع دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه به منظور محکومیت حادثه تخریب محل سکونت مرحومه آسیه پناهی انجام گرفت، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان پیگیری این پرونده را بصورت جدی مورد توجه قرار داده است.

مدیر روابط عمومی دادسرای مرکز استان تاکید کرد: به تجمع کنندگان امروز (پنج شنبه) و مردم استان اطمینان خاطر می دهیم که دستگاه قضایی استان اجازه ضایع شدن حق کسی را در این پرونده نمی دهد و محاکمه عوامل اصلی این حادثه را به شکل ویژه ای در دستور کار قرار داده ایم.

مهدی قنادان تصریح کرد: متاسفانه در حادثه مذکور حفظ موازین شرعی و کرامت انسانی از سوی ماموران اجرائیات رعایت نشده بود.

وی با اشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این حادثه، اضافه کرد: پرونده قضایی این دو نفر در حال رسیدگی است و برای یکی از آنها عنوان اتهامی “تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز” و دیگری اتهام “معاونت در قتل شبه عمد” در نظر گرفته شده است.

قنادی در پایان با تاکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده، یادآورشد: از مردم استان می خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتن‌دار بوده و منتظر اعلام رأی دستگاه قضایی باشند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.