stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 138346
  • 31 خرداد 1399 - 20:41
5
استاندار همدان اعلام کرد:

استان همدان در وضعیت “زرد” شیوع ویروس کرونا قرار دارد

استان همدان در وضعیت “زرد” شیوع ویروس کرونا قرار دارد
استاندار همدان با بیان اینکه باید بتوانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، با شرایط کرونایی زندگی کنیم، مطرح کرد: وضعیت استان همدان در مجموع در خصوص شیوع کرونا زرد است و فامنین و کبودرآهنگ نسبت به هفته گذشته، به سوی بهبودی پیش رفته‌اند.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری-تحلیلی قلم، سیدسعید شاهرخی شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت استان‌های همجوار همدان ما را موظف می‌کند با توجه به بازگشایی‌های صورت گرفته، نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت جدی رعایت کنیم، گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر این که برگزاری مجالس عروسی و بیان اینکه مردم باید مراقب باشند با بی توجهی به طرح فاصله گذاری فیزیکی، مراسم عروسی به مراسم عزا تبدیل نشود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی نظارت جدی‌تر و پیگیری بیشتری بر رعایت پروتکل‌ها و موارد خاص همچون فعالیت تالارها داشته باشند.

شاهرخی در این خصوص، با بیان اینکه باید بتوانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، با شرایط کرونایی زندگی کنیم، مطرح کرد: وضعیت استان همدان در مجموع در خصوص شیوع کرونا زرد است و فامنین و کبودرآهنگ نسبت به هفته گذشته، به سوی بهبودی پیش رفته‌اند.

استاندار همدان از مردم خواست تا با صبر و شکیبایی، نهایت همکاری را با مراجع مرتبط داشته باشند و در این خصوص تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه باشد.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.