stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 10 October , 2024
  • کد خبر : 138538
  • 01 تیر 1399 - 11:21
3

هواپیمایی ایرلند هم به تعدیل‌نیرو روی آورد

هواپیمایی ایرلند هم به تعدیل‌نیرو روی آورد

شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایرلند نیز به تازگی اعلام کرده که قصد دارد ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا تعدیل نیرو کند.

قلم | qalamna.ir :

ایرلینگوس، به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایرلند به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که قصد دارد به منظور مدیریت بحران پاندمی کرونا حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل خود را تعدیل نیرو و اخراج کند تا بدین ترتیب بتواند به کاهش هزینه‌های جاری و احیای درآمدزایی خود کمک کند.

بر اساس گزارشی که در آیریش تایمز آمده است، شرکت هواپیمایی ایر لینگوس تصمیم گرفته که از ۴۵۰۰ نفر از کارکنان خود ۵۰۰ نفر را از کار بیکار کند که در میان آنها حدود ۲۳۰ نفر خلبان و خدمه پروازی نیز وجود دارد.

بسیاری از ایرلاین‌های فعال و مستقر در سراسر جهان به علت بحران‌های مالی به وجود آمده ناشی از شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی و زمین‌گیر شدن تعداد بی شماری از هواپیماهای فعال در ایرلاین های کشورهای مختلف، در چند ماه گذشته به مرز ورشکستگی و فروپاشی رسیده و بدین منظور به فکر اجرای برنامه های مختلفی جهت برون رفت از این بحران نظیر درخواست کمک و تسهیلات مالی از سوی دولت و همچنین تعدیل نیروهای گسترده افتاده اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.