stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 172748
  • 12 مهر 1399 - 15:16
4
معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه:

سالمندان سرمایه های عظیم شهر هستند

سالمندان سرمایه های عظیم شهر هستند
کرمانشاه/قلم: به مناسبت روز سالمند رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این حوزه از سرای سالمندان بازدید نمودند که البته این بازدید به جهت رعایت پروتکل ها تنها از حوزه اداری مرکز سالمندان ارم انجام و از مدیریت و کارکنان آن به نمایندگی از سالمندان تقدیر شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه؛ با توجه به اهمیت و احترام سالمندان در جامعه ایرانی و گرامی داشت این افراد و به مناسبت روز سالمند معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه از سرای سالمندان بازدید نمود و با اهداء گل و هدایایی این روز را به سالمندان تبریک گفت.

مهدی عبدالمالکی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک این روز به سالمندان، پدران و مادران سالمند را برکات زندگی دانست و اظهار داشت: روز جهانی سالمندان، فرصت تکریم جایگاه این قشر، توجه به سلامتی آنها، حساس سازی عموم جامعه، شناسایی ظرفیت‌های اجتماعی حمایت طلبی درخصوص نیاز‌ها و مطالبات سالمندان و خانواده آنهاست.

وی با اشاره به خدمات در حال ارائه به این قشر در فرهنگسراهای شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تمام ظرفیت های خود در قالب های آموزشی و سراهای محله، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و اجرای برنامه فرهنگی اعلام می نماید.

مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز که در این بازدید حضور داشت ضمن تقدیر از همکاری شهرداری کرمانشاه با اشاره به شرایط سخت کرونا گفت: باتوجه به بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه تاکنون با توجه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ارزیابی مستمر وضعیت سالمندان مقیم مراکز تاکنون مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز سالمندان مشاهده نشده است.

وی به خدمات بهزیستی به مددجویان تحت پوشش از زمان شیوع کرونا اشاره کرد و بیان داشت: ما در بهزیستی پس از اعلام شیوع این ویروس بلافاصله کمیته مدیریت بحران را تشکیل دادیم و پروتکل های بهداشتی را تهیه و تدوین کردیم و در اختیار مراکز تحت نظارت گذاشتیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.