stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 200356
  • 12 آذر 1399 - 16:22
1
با پیگیری نماینده کرمانشاه صورت گرفت:

استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای “مناطق جنگی” به تصویب رسید

استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای “مناطق جنگی” به تصویب رسید
کرمانشاه/قلم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنسشتگان از مزایای حق مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی اظهار داشت: این استفساریه دیروز (۱۱ آذر) در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رأی بالایی به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رأی دو سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگان کرمانشاه دفاع سرسختی از این استفساریه داشتند که خوشبختانه امروز این تلاش ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این باردیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

وی تاکید کرد: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می شوند.

نماینده مردم کرمانشاه ادامه داد: سختی ها و آسیب های جنگ برای همین بازنشستگان بوده است و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

وی یادآور شد: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستان های استان که جز مناطق جنگی دسته بندی شده اند از جمله کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و .. از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.