stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 238468
  • 21 بهمن 1399 - 16:19
2

اجاره آپارتمان مبله در تهران با تمام امکانات و قیمت ویژه مناسب تعطیلات پیش رو

قلم | qalamna.ir :
زمانی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را داشته باشید باید در نظر داشته باشید که یک خانه کامل با تمامی تجهیزات و امکانات باید تضمین امنیت و… را نیز داشته باشد/ همان طور که در مطالب قبل ذکر شد مسافران عزیز انتظار دارند در آپارتمان مبله تمامی امکانات و شرایط زندگی فراهم شوند و بر روی این موضوع حساسیت بسزایی دارند. در عین حال مالک یعنی طرف دیگر قرارداد تمایل دارد که در کنار تامین امکانات رفاهی، با اعتماد کامل، آپارتمان مبله را در اختیار مستاجر قرار دهد. با توجه به اینکه تمام امکانات و تجهیزات رفاهی در روند اجاره آپارتمان مبله در تهران و اجاره سوئیت مبله مبله در تهران در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد، باعث می شود تا مالک در رابطه با خرابی یا کم شدن تجهیزات آپارتمان نگرانی داشته باشد. برای رفع این نگرانی راه حلی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تهران اسکان همرا شوید…

اطمینان در طرفین معامله در اجاره سوئیت مبله در تهران
به منظور راحتی و آرامیش خاطر مسافر مالک موظف است تمامی امکانات رفاهی را تامین کند، در عین حال برای اینکه مالک از خرابی و گم شدن اسباب و اثاثیه موجود در آپارتمان مطمئن باشد، مسافر باید مدارک شناسایی خود را در حین عقد قرارداد ارائه دهد. ایجاد اطمینان در طرفین معامله یک امر کاملا نسبی است که توصیه می کنیم این امر به نحو احسن انجام گردد.با اخذ مدارک شناسایی مشکل جلب اعتماد کاملا برطرف خواهد شد.
حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران چقدر می باشد ؟ اجاره سوئیت، ویلا و آپارتمان مبله در تهران با توجه به متراژ، موقعیت مکانی، منطقه، امکانات و مدت اقامت شما تعیین می گردد. بنابراین اجاره بلند مدت و کوتاه مدت آپارتمان مبله تاثیر مستقیم بر قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران دارد.

سوال دیگری که ممکن برای شما ایجاد شود این است که در کدام مناطق تهران امکان اجاره روزانه آپارتمان مبله وجود دارد ؟ در وب سایت تهران اسکان بیش از ۷۰۰ آپارتمان و سوئیت مبله برای اقامت و استراحت مسافران عزیز وجود دارد. امکان اجاره روزانه آپارتمان مبله در مناطقی هم چون ستارخان، صادقیه، فردوسی، ستاری، جنت آباد، تهران پارس، اشرفی اصفهان، امام خمینی، شریعتی، ونک، نواب، بلوار فردوس، مرزداران، ولنجک، الهیه، نارمک و سایر مناطق تهران وجود دارد.
اجاره آپارتمان مبله در تهران

چگونه امکان اجاره آپارتمان مبله در تهران به صورت آنلاین وجود دارد ؟ برای اجاره آنلاین آپارتمان مبله در تهران وارد وب سایت Tehraneskan.com شوید، شهر مورد نظر یعنی تهران را انتخاب نمایید، سپس کلیه اقامتگاه های تهران که بیش از ۷۰۰ مورد می باشد همراه با تصویر و قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد. با توجه به نیازهای خود و امکانات مورد نظر، آپارتمان مبله را انتخاب نمایید، در مرحله بعدی جزئیات آپارتمان یا سوئیت انتخاب شده به شما نمایش داده خوهد شد، پس از اینکه از انتخاب خود و شرایط مالک اطمینان پیدا کردید، بر روی دکمه رزرو کلیک نمایید. بعد از ثبت درخواست رزرو، میزبان درخواست شما را بررسی نموده و پاسخ شما را خواهد داد. هم چنین پشتیبانی تهران اسکان در تمامی مراحل اجاره آپارتمان مبله همراه شما خواهد بود.

قوانین اجاره آپارتمان مبله
به منظور اجاره آپارتمان مبله قوانینی وضع شده است که در صورتی که قصد اجاره آپارتمان مبله را دارید بهتر است اطلاعاتی در رابطه با آن ها داشته باشید.

  •    بانوان مجرد بدون محارم خود، اجازه اجاره آپارتمان مبله را ندارند و تنها در شرایطی مجاز است که برای شرکت در آزمون و مسابقه قصد اجاره سوئیت مبله را داشته باشند.
•    مالک باید از تمامی سازمان و ارگان های مورد نظر مجوز اجاره آپارتمان مبله را دریافت نماید.
•    پس از اینکه مدت قرارداد به پایان رسید مستاجر باید آپارتمان را به صورت مرتب و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی به مالک تحویل دهد.
•    امکان اجاره آپارتمان مبله به صورت کوتاه مدت (روزانه – هفتگی) و بلند مدت (ماهانه – سالانه) وجود دارد.
•    در صورتی که مستاجر بخواهد جا به جا شود باید با مالک یا واسطه هماهنگ نماید.
•    امکان ورود مالک به آپارتمان بعد از اجاره آپارتمان خود وجود ندارد و در این صورت تخلف صورت می گیرد.
•    مالک یا موجر حتما باید آپارتمان مورد نظر را تمیز تحویل مستاجر دهد.
•    در حین قرارداد اجاره آپارتمان زمان تحویل و تخلیه باید تعیین شود.
•    اجاره ساعتی آپارتمان مبله مدت هاست که ممنوع شده است.
•    تمامی مسائل بهداشتی در آپارتمان مبله باید رعایت شود.
•    همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

امروزه اجاره آپارتمان مبله در تهران با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. با اجاره آپارتمان مبله دیگر نیازی به خرید اسباب و اثاثیه منزل و صرف هزینه اسباب کشی نخواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان و مشاوران تهران اسکان تماس حاصل فرمایید.
جهت رزرو یا دریافت مشاوره به سایت tehraneskan.com مراجعه فرمائید یا با شماره ۰۹۱۲۴۹۵۵۴۰۵ تماس برقرار بفرمائید.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.