stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 242406
  • 28 بهمن 1399 - 17:48
1

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در کشور طی سال جاری

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در کشور طی سال جاری
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی روز سه شنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور افزود: هر ساله این نشست با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد همکاران در سراسر کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر و همچنین ابلاغ تدابیر سردار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه های ما در سال ۱۴۰۰ و ابلاغ آنها به تمامی همکاران در سراسر کشور در این نشست در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی سال جاری ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده که با تلاش همکاران عزیز از ورود این میزان مواد مخدر به داخل کشور و ترانزیت آن به سایر کشورها جلوگیری شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه ۷۶ درصد از مواد مخدر کشف شده در داخل کشور مربوط به مناطق و حاشیه شرقی است، تصریح کرد: سعی ما بر این است که تلاش و قدرت خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، خرده فروشان و ساماندهی معتادان افزایش دهیم.

وی همچنین عنوان کرد: یک قرارگاه هوشمندسازی نیز در داخل ناجا راه اندازی شده و پلیس های تخصصی نیز در حال بررسی و طراحی سیستم های هوشمند در حوزه های مختلف هستند؛ پلیس مبارزه با مواد مخدر هم طراحی سیستم ها و سامانه های خاص خود را در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی با بیان اینکه بخشی از تحریم ها نیز شامل حال تجهیزات پلیسی و فنی شده، گفت: از ابتدای امسال تعامل با شرکت های دانش بنیان را به طور ویژه مدنظر قرار داده ایم، امید است به سمتی برویم که دانش بومی و تجهیزات بومی را در این حوزه تولید کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص پیشرفت در حوزه کشف علمی جرم  خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده که در توسعه اشراف اطلاعاتی ماموران، شناسایی معتادان متجاهر، خرده فروشان و … موثر خواهد بود.

سردار کریمی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران پلیس تصریح کرد: بحمداله اهالی رسانه در آگاه سازی، اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم همراه و یاریگر ما بوده اند امید است که این تعامل بیش از پیش و با قدرت ادامه داشته باشد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.