stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 19 July , 2024
  • کد خبر : 382794
  • 29 تیر 1400 - 18:53
0
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

دستبند پلیس بر دستان توزیع کننده چک پول های تقلبی

دستبند پلیس بر دستان توزیع کننده چک پول های تقلبی
هرمزگان - با هوشیاری و تلاش پلیس قشم عامل تهیه و توزیع چک پول های جعلی و تقلبی با 136 قطعه چک پول تقلبی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
قلم | qalamna.ir :

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و علام شکایت احدی از شهروندان به کلانتری ۱۲ در گهان مبنی بر اینکه یک دستگاه گوشی تلفن همراه از طریق برنامه دیوار به فردی ناشناس فروخته ودر قبال آن مبلغ ۶ میلیون و ۸۰۰هزارتومان وجه نقد(۱۳۶ قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی) دریافت کرده و پس از بررسی متوجه جعلی بودن مبلغ دریافتی شده موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار غلامرضاجعفری افزود : بلافاصله اقدامات فنی وتخصصی لازم جهت شناسایی متهم انجام که مشخص شد مالک سیم کارت تبعه افغانستان می باشد که با همکاری مشترک کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان وبا هماهنگی مرجع قضایی وی احضار وپس از انجام تحقیقات فنی مشخص گردید سیم کارت وتلفن همراه خودرا در اختیار خواهر زاده خود بنام” ع ب” قرارداده است که با راهنمایی وی متهم اصلی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهردرگهان دستگیر وجهت انجام تحقیقات به یگان انتقال گردید.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفته و در اظهاراتش اعتراف کرد تراول چکهای جعلی را از شخصی معلوم تبعه افغانستان وساکن اصفهان دریافت وسپس اقدام به توزیع ان در بازار کرده است که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار وثیقه روانه زندان گردید.

این مقام انتظامی استان بابیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگی متهمان دیگر این پرونده ادامه دارد اظهار داشت : در بازرسی از محل اختفا متهم ۱۳۶ فقره تراول چک جعلی ۵۰هزارتومانی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.