stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 389842
  • 10 شهریور 1400 - 13:17
1

روحیه ایثارگری سرمایه بزرگ ناجا در انجام ماموریت‌های سخت است

روحیه ایثارگری سرمایه بزرگ ناجا در انجام ماموریت‌های سخت است
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی به نمایندگی از فرمانده نیروی انتظامی با حضور در منازل کارکنان وظیفه جانباز “علیرضا جان نثاری” و “مهدی برزآبادی” ضمن ابلاغ پیام قدردانی سردار “حسین اشتری” از مجاهدت و فداکاری دلاورانه این عزیزان در ماموریت‌های کمیته انقلاب اسلامی و ژاندارمری سابق قدردانی کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات کارکنان جانباز نیروی انتظامی وظیفه ای کوچک در قبال فداکاری این عزیزان است، افزود: خانواده شهدا و جانبازان نیز در اجر و پاداش ایثارگری همسرانشان شریک هستند و همه ما، مردم و مسئولان همواره قدردان خانواده شهدا و جانبازان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: برخورداری کارکنان از روحیه ایثارگری سرمایه بزرگ ناجا در انجام ماموریت‌های سخت و دشوار است و همه آحاد جامعه عزت، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان ایران را مدیون فداکاری شهدا و جانبازان دلاوری هستیم که سلامت و جان شیرین خود را فدای مردم کردند.  

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: ارج نهادن به جانبازان، تجلیل از خوبی‌ها و ارزش‌های ماندگار نظام اسلامی است، از این رو وظیفه داریم سر تعظیم در مقابل جانبازان و ایثارگران فرود آوریم و رشادت های بی بدیل این انسان های غیرتمند را برای نسل های آینده تشریح و تبیین کنیم.

گفتنی است؛ وظیفه “علیرضا جان نثاری” جمعی ژاندارمری سابق در سال ۱۳۶۷ در جزیره فاو در اثر اصابت ترکش و حمله شیمیایی و سرباز وظیفه “مهدی برزآبادی” جمعی کمیته انقلاب اسلامی سابق در سال ۱۳۶۰ در مریوان و در درگیری با اشرار جانباز شده اند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.