مهدی حسینی پور افزود: تعداد تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به قبل از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، رشد ۴۷ درصدی داشته است.
حسینی پور عنوان نمود: بیشترین موضوعات تماس با سامانه ۱۲۲ در سال گذشته بیش از ۲۶ هزار مورد تماس مرتبط با اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات آب و ۵ هزار مورد نیز مربوط به حوادث فاضلاب بوده که توسط کارشناسان این مرکز ثبت و راهنمایی های لازم در هر بخش به مشترکین ارایه گردیده است.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب ۱۲ امور ، ۳۳ شهر و ۸۵۴ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۸ شهر و دو روستا به مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی متصل هستند.
وی ابراز کرد: همچنین از مجموع تماس ها ، ورود به منوی پرداخت غیر حضوری صورتحساب بیش از ۱۶ هزار مورد و شنیدن پیغام قطع آب توسط مشترک هم بیش از ۱۵ هزار مورد در سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.