stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 477185
  • 10 مرداد 1403 - 14:16
1

ولایتی: رژیم جنایتکار تاوان سخت و سنگینی را خواهد داد

ولایتی: رژیم جنایتکار تاوان سخت و سنگینی را خواهد داد

 مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و مردم شجاع و دلیر فلسطین و همه مبارزان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب این جنایت بزدلانه تاوان سختی خواهد داد.  

قلم | qalamna.ir :

متن پیام علی‌اکبر ولایتی به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

شهادت مجاهد مخلص و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی یک عملیات تروریستی، جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است و رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب این جنایت بزدلانه تاوان سختی خواهد داد.  

شهید اسماعیل هنیه از رهبران برجسته و مبارزان با سابقه مقاومت اسلامی فلسطین بود که در طول تمام سال‌های مبارزه و مجاهدت ارزشمندترین دارایی خود را در راه آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و مبارزه با صهیونیست‌ها تقدیم کرد.

این یک محاسبه غلط است که رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی، می‌تواند خود را از شرایط بسیار سخت و بحرانی و تهدیدهای موجودیتی که در آن گرفتار است نجات دهد. دشمن جنایتکار و خونخوار صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آن، خصوصاً آمریکا بداند که ترور این برادر مجاهد و ارزشمند هیچ خللی در عزم آهنین، مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی و سایر مقاومت فلسطینی در مبارزه با رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیست ایجاد نخواهد کرد؛ خون پاک شهید هنیه صدها هنیه می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و طغیان و وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دو چندان می‌کند. 

دشمن جنایتکار و بزدل که در میدان جنگ نابرابر نتوانست به هیچ کدام از اهداف خود برسد، با اقدام ناجوانمردانه و تروریستی قصد دارد ناکامی‌های میدان را به موفقیت تبدیل نماید، در حالی‌که چنین اقدامات، ارزش نظامی ندارد و بی تردید برابر سنن الهی رژیم جنایتکار تاوان سخت و سنگینی را خواهد داد و زمینه های فروپاشی هرچه بیشتر خود را تسهیل خواهد کرد. 

“وَ سَیعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أی مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ” بزودی دست انتقام الهی توسط رزمندگان جبهه مقاومت بیرون خواهد آمد و انتقامی سخت از این رژیم ددمنش خواهد گرفت و آن چیزی کمتر از سرعت روز افزون فروپاشی آن به دنبال نخواهد داشت.

تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم وی د مبارزه با تروریسم و اشغال‌گری، همواره الهام‌بخش تمامی اعضای مقاومت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان خواهد بود و یاد و خاطره‌ او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.