stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 4 September , 2024
  • کد خبر : 478795
  • 14 شهریور 1403 - 14:14
1

کنعانی: صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده است

کنعانی: صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است و البته جنایتکار جنگی -نتانیاهو- هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

قلم | qalamna.ir :

ناصر کنعانی در یادداشتی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در مورد ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و وضعیت کنونی این رژیم به سرکردگی بنیامین نتانیاهو نوشت: «پس از ۱۱ ماه جنگ همه جانبه و جنون‌آمیز علیه نوار ‎غزه و کشتار وحشیانه بیش از ۴۱ هزار شهروند فلسطینی، اختلافات رهبران صهیونیستی، استعفاهای مقامات سیاسی، نظامی و امنیتی و اعتراضات و اعتصابات عمومی در مجتمع صهیونیستی گسترش و سرعت بی سابقه‌ای گرفته است.

شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است، بگونه‌ای که برخی رهبران و کارشناسان صهیونیستی آشکارا از خطر و روند فروپاشی «اسرائیل» صحبت می‌کنند.

“باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو” در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است و البته جنایتکار جنگی -نتانیاهو- هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده و حمایت از آن برای تداوم جنایت علیه فلسطینیان، علاوه بر مسئولیت حقوقی و بین‌المللی، شرط بندی بر اسب بازنده و مفلوک است.»

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.