stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 12 October , 2024
  • کد خبر : 116582
  • 10 اردیبهشت 1399 - 12:03
1

فردا چهلمین سد ساخته شده در دولت‌ تدبیر و امید افتتاح می‌شود

فردا چهلمین سد ساخته شده در دولت‌ تدبیر و امید افتتاح می‌شود

وزیر نیرو از افتتاح چند طرح عمرانی در استان ایلام در قالب پویش «الف ب ایران» توسط رییس‌جمهور در روز پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

رضا اردکانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به وضعیت فعالیت کارکنان بخش‌های مختلف وزارت نیرو در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: مدتی قبل اشاره شد که همکاران ما در صنعت آب و برق مشغول فعالیت هستند و سعی می‌شود که آب و برق به بهترین کیفیت فراهم شود تا بتوانیم در کنار مصرف صحیح مردم، آب باکیفیت و برق کافی را تولید کنیم.

وی افزود: در تمام نیروگاه ها و تصفیه‌خانه‌ها کارکنان باید همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و محیط امن و بهداشتی باشد تا کار اصلا متوقف نشود.

وزیر نیرو با اشاره به پویش هفتگی «الف ب ایران» در سطح کشور اظهار کرد: فردا  در قالب این پویش طرح‌هایی با ارزش ۱۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به وزارت نیرو در استان ایلام توسط رییس‌جمهور به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح می‌شود که از جمله آن‌ها سد مخزنی شهدای ایلام است که چهلمین سد ساخته شده در دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

اردکانیان افزود: با افتتاح این سد در استان ایلام هم اثر مثبت در کیفیت آب شرب را شاهد خواهیم بود و هم در عین حال آب صنعتی در این منطقه تامین خواهد شد.

ادامه دارد…

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.