stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 125476
  • 30 اردیبهشت 1399 - 10:10
4

ترامپ: ترجیح می‌دهم پامپئو کار کند تا اینکه ظرف بشوید!

ترامپ: ترجیح می‌دهم پامپئو کار کند تا اینکه ظرف بشوید!

دونالد ترامپ در پاسخ به انتقاد از توصیه مایک پامپئو برای اخراج بازرس کل وزارت خارجه آمریکا که درباره سوءاستفاده از منابع دولتی از او تحقیق می‌کرد، وزیر خارجه را “شخصی با کیفیت بالا” و “پسر با استعداد” خواند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری هیل، “استیو لینیک” پیش از آنکه از بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا اخراج شود، تحقیقاتی را انجام می‌داد تا مشخص شود آیا مایک پامپئو از یک مقام وزارت خارجه برای اجرای دستورات او و همسرش استفاده می‌کند یا خیر.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران کاخ سفید در دفاع از پامپئو و توصیه‌اش برای اخراج لینیک گفت: شما به من درباره سگ گردانی و شستن ظروف می‌گویید و راستش را بخواهید من ترجیح می‌دهم او (پامپئو) پشت تلفن با برخی از رهبران جهان صحبت کند تا اینکه ظرف بشوید، چون شاید همسر یا فرزندانش آنجا نبوده‌اند!

قانونگذاران ارشد دموکرات تحقیقات درباره اخراج بازرس کل وزارت امور خارجه آمریکا را آغاز کرده و گفته‌اند که پامپئو بعد از آنکه استیو لینیک تحقیق درباره فعالیت‌های او را آغاز کرد، پیشنهاد اخراج او را مطرح کرده است.

همچنین تحقیقات دیگری از سوی لینیک وجود داشت که در پی این بود که آیا دونالد ترامپ به صورت غیرقانونی وضعیت فوق‌العاده در مه ۲۰۱۹ صادر کرده است تا فروش تسلیحاتی به عربستان را بدون مجوز کنگره پیش ببرد یا خیر.  

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.