stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 138591
  • 01 تیر 1399 - 12:35
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

۶ نیروگاه‌ خورشیدی در استان همدان فعال شده است

۶ نیروگاه‌ خورشیدی در استان همدان فعال شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان در حال حاضر به ۶ نیروگاه و تعداد نیروگاه‌های CHP به ۴ نیروگاه رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری-تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی گفت: سرانه مصرف خانگی برق از شاخص‌های مهم به شمار می‌رود و این عدد در استان همدان در حال حاضر به یک هزار و ۸۹۶ کیلووات رسیده و نسبت به سال ۹۷ دو درصد رشد داشته که باید خود را به میانگین جهانی برسانیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در تعداد و کیلومتر شبکه‌های برق رسانی نیز ۱.۶ درصد نسبت به سال ۹۷ و در بخش روشنایی معابر حدود یک درصد رشد تأسیسات داشتیم، عنوان کرد: در حوزه فروش انرژی نیز شاهد ۴.۵ درصد و در حوزه انرژی تحویلی ۴.۶ درصد رشد بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به عملکرد استان همدان در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر، مطرح کرد: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان در حال حاضر به ۶ نیروگاه و تعداد نیروگاه‌های CHP به ۴ نیروگاه رسیده است.

وی در این راستا ادامه داد: تعداد نیروگاه‌های به ظرفیت انشعاب ما از ۱۷ به ۳۸ نیروگاه در سال ۹۸ رسید و در دو ماه اخیر نیز رشد قابل توجهی داشته که حدود ۱۲۴ درصد در تعداد و ۱۱۲ درصد در ظرفیت رشد داشتیم.

جمشیدی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی علاوه بر استفاده از انرژی پاک به ظرفیت تولید استان نیز کمک می‌کنند، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این حوزه از سه شرکت برتر در کشور است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.