محمدرضا عباسی افزود: پست با کاهش فاصله ها و بهره وری زمان توانسته در رشد اقتصادی و در شرایط فعلی نقش ویژه ای در پوشش خانه ماندن ایفا کند.
وی ادامه داد: پست به عنوان تکمیل کننده زنجیره خرید و فروش رشد دارد و روزانه ۱۲ تا ۱۳ هزار نفر از خدمات پستی در استان بهره مند می شوند که با توجه به ترافیک کاری در بحث کیفیت خدمات، طی دو سال گذشته رتبه های کیفیت اول تا سوم و رتبه های برتر را کسب کرده ایم.
عباسی با اشاره به اینکه ۱۵نوع خدمت پستی بصورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می شود و از ابتدای امسال باجه قبول سیار را نیز راه اندازی کرده ایم، اظهار کرد: مکانیزه و هوشمند کردن اقدامات پستی از اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات بهتر در اداره پست صورت گرفته است که در این فرایند از زمان قبول مرسوله تا پست فرستنده و گیرنده می توانند از وضعیت مرسوله مطلع شوند.
مدیر کل پست استان مرکزی افزود:
با توجه به شیوع کرونا پست استان بصورت ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری با ضدعفونی کردن محصولات وارده و صادره در کاهش ویروس نقش داشته است.
عباسی با بیان اینکه درآمد شرکت پست افزایش داشته است و حدود ۴۵ درصد افزایش درآمد داشته ایم که هزینه ها هم نسبت به درآمد افزایش بیشتری داشته است، یادآور شد: سرویس پست یافته برای بخشی از مدارکی که توسط مردم به صندوق پستی انداخته میشود و روزانه این صندوق ها تخلیه می شوند طراحی شده که در سامانه ورود به اطلاعات می شوند و مردم می توانند مطلع شوند که مدارکشان در پست پیدا شده است.