stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 443783
  • 10 مرداد 1401 - 18:54
1

تبلیغی که برای فعال اینستاگرامی گران تمام شد/ کشف ۳۰ فقره جیب بری در جنوب تهران

تبلیغی که برای فعال اینستاگرامی گران تمام شد/ کشف ۳۰ فقره جیب بری در جنوب تهران
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پلیس تهران، سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط یک فعال اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده و بازتاب این اقدام هنجارشکنانه در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و متوجه شدند این شخص مجازی که در مجموع بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده دارد برخی از کاربران فضای مجازی را با تبلیغات  فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می کند.

سرهنگ گودرزی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت پس از تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بررسی های اطلاعاتی و تخصصی و پس از تشریفات قضائی فرد مذکور را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

کشف ۱۱ دستگاه گنج یاب در پایانه غرب

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۱ دستگاه گنج یاب در پایانه غرب خبر داد و گفت: متهمان در حال بارگیری به داخل اتوبوس شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ پیمان لطیفی در تشریح این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری پایانه غرب در حال گشت زنی در اطراف پایانه غرب به خودروی سواری که در حال تخلیه وسایلی بوده و قصد بارگیری در اتوبوس را داشت مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران جهت بررسی بیشتر به خودرو مراجعه کردند افزود: متهم با روئیت ماموران قصد پنهان و گمراه کرده ماموران را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران در بررسی به عمل آمده ۱۱ دستگاه گنج یاب  به همراه متعلقات آن کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۳۲ و ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف و اظهار داشتند کالای کشف شده قاچاق بوده و قصد انتقال به یکی از استانهای شرقی کشور را داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.

بازداشت صراف متقلب

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف چهار هزار دلار تقلبی در یکی از صرافی های بهارستان تهران خبر داد و گفت: واحد صنفی به دستور قضایی پلمب شد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش دلارهای تقلبی در یکی از صرافی های محله بهارستان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه هویت متهم و  صرافی مورد نظر را شناسایی کردند افزود:  تیم مجربی از ماموران با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی به عمل آمده از این مکان چهار هزار دلار تقلبی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۵۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع دلار تقلبی معترف که کارشناسان ارزش دلار کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و همچنین واحد صرافی مورد نظر برابر دستور قضایی پلمب شد.

کشف داروهای قاچاق در غرب تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۰ میلیارد دارو و کالای قاچاق در محله تهرانسر خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری تهرانسر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو تاکسی که در حال سوخت گیری در پمپ بنزین تهرانسر بوده و روی صندلی عقب وسایلی را با روپوشی پوشانده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می کنند.

وی افزود: راننده به محض روئیت ماموران قصد خروج و ترک محل را داشت که با هوشیاری ماموران و بستن مسیر خروجی پمپ بنزین خودرو متوقف و راننده دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل خودرو تعداد یک هزار و ۷۱۲ ورق قرص آرام بخش و ۱۰۰ قوطی قرص افسردگی و ۳۹ بسته قرص اشک مصنوعی و ۴۴ دست لباس مجلسی زنانه و ۹ بسته پارچه رومبلی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله با پوشش لباس و پارچه ها قصد گمراه کردن ماموران و پنهان کردن داروهای قاچاق را داشت ادامه داد: در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و حمل کالای قاچاق از یکی از شهرهای غربی کشور به قصد تحویل در تهران معترف که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

تبلیغی که برای فعال اینستاگرامی گران تمام شد/ کشف ۳۰ فقره جیب بری در جنوب تهران

سرایدار سارق در شمال تهران دستگیر شد

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرایدار منزلی که ۱۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید دالوند بیان داشت: یازدهم تیرماه سال جاری پرونده ای به شکایت مالباخته و به همراه یک نفر متهم به هویت عباس مبنی بر سرقت منزل از کلانتری ۱۶۳ ولنجک به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در این رابطه شاکی اظهار داشت، ساعت ۲۲۱۰ مورخ ۱۰ تیرماه قصد مسافرت داشتم و اموال ارزشمند شامل طلا و جواهراتم را داخل ساک گذاشتم که آنها را باخود ببرم، سپس ساک را جلوی درب منزل گذاشته و برای لحظاتی به داخل پارکینگ رفتم که پس از مراجعت به منزل متوجه شدم ساک به سرقت رفته است، سریعا با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتم که با حضور ماموران دوربین های مداربسته ساختمان مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد سرایدار ساختمان به هویت عباس به همراه یک نفر دیگر ساک را می ربایند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به شکایت مال باخته و دستگیری متهم، پرونده به دستور مقام قضائی در اختیار این یگان قرار گرفت، در تحقیقات اولیه متهم منکر سرقت شد لیکن پس از بکارگیری شیوه های پلیسی و بازبینی فیلم در حضور وی چاره ای جز اعتراف نداشته و به بزه انتسابی معترف و بیان داشت بدلیل وضعیت بد مالی و اقتصادی چون میدانستم شاکی به هنگام مسافرت طلا وجواهرات خویش را به همراه خود میبرد با برادرزاده ام به هویت هاشم نقشه سرقت را طراحی کرده و در یک لحظه با همکاری یکدیگر سرقت را انجام داده و طلاجات را در محل زندگی خود واقع در ولنجک مخفی کردم.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از اعتراف متهم با دستور قضایی منزل وی مورد تفتیش و بازرسی قرارگرفت و کلیه اموال سرقتی کشف شد.

کشف ۳۰ فقره جیب بری در جنوب تهران

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب بر حرفه ای خطوط بی آرتی خیابان ولیعصر(عج) حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره جیب بری اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر گفت : در پی افزایش سرقت از شهروندان در  ایستگاه های بی آرتی و اتوبوس در خیابان ولیعصر(عج) به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری جامی بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود:  ماموران در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز، فردی که در شلوغی و ازدحام مسافران برای سوار شدن به اتوبوس اقدام به سرقت کیف پول یکی از مسافران کرد را شاسایی کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت از شهروندان در ایستگاه های اتوبوس در خیابان ولیعصر  و ۳۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

تبلیغی که برای فعال اینستاگرامی گران تمام شد/ کشف ۳۰ فقره جیب بری در جنوب تهران

دستگیری ۲ سارق خودرو در گشت زنی های انتظامی

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز و با تیراندازی خبر داد.

سرهنگ، کرم یوسفوند بیان داشت: ساعت هشت صبح پانزدهم تیر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خاک سفید به یک دستگاه خودروی پراید دارای دو نفر سرنشین مظنون شدند، پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به تاریخ ۱۴ تیرماه است.

وی عنوان کرد: راننده خودرو سرقتی با مشاهده واحدگشت با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می شود و به صورت خلاف جهت در خیابان زهدی ضمن آسیب رساندن به خودروهای عبوری قصد آسیب به خودرو گشت را داشته که با مهارت راننده واحد این امر میسر نشد.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با استفاده از کلیه علائم هشدار دهنده به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده، لیکن وی توجهی به اخطارهای مکرر واحدگشت نمی کند و به فرار به صورت خطر آفرین ادامه می دهد که افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از طی مسافتی خودرو مسروقه در خیابان اتحاد با برخورد به درب ورودی مغازه ای متوقف و راننده آن به صورت پیاده اقدام به فرار می کند که سریعا متهم به هویت امید و سرنشین آن به هویت جمشید دستگیر شدند.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.