stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 July , 2024
  • کد خبر : 476185
  • 29 خرداد 1403 - 23:47
1

نگاه استراتژیک پتروشیمی مارون به بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین

نگاه استراتژیک پتروشیمی مارون به بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین
ایجاد ارزش افزوده بالا و غنی سازی محصولات اولویت پتروشیمی مارون است ماه خبر، سید محمدرضا نجفی، مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی مارون در گفتگو با نبض بازار گفت: با یکسری تغییرات و تمهیدات و استفاده از تکنولوژی های امروز و با بهره گیری تخصص و امکانات موجود چشم اندازی برای ورود به بازاری متشکل
قلم | qalamna.ir :

سید محمدرضا نجفی، مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی مارون در گفتگو با نبض بازار گفت: با یکسری تغییرات و تمهیدات و استفاده از تکنولوژی های امروز و با بهره گیری تخصص و امکانات موجود چشم اندازی برای  ورود به بازاری متشکل از شرکت ها با رویکرد ایجاد ارزش افزوده و غنی سازی محصولات تولیدی خودش در هیدروکربن ها و تکمیل زنجیره هیدرو کربن ها و بنزن ها ترسیم کرده است.تعاملات مفید و منظمی هم با صنایع بزرگ داریم که در ۴ سال آینده یک مارون جدید را خواهیم داشت.

حضور در بازارهای خارجی نشان از کیفیت بالای محصولات پتروشیمی مارون است

او با بیان اینکه محصولات تولیدی در پتروشیمی مارون مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز در این صنعت است، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل فنی و تخصصی که در پتروشیمی مارون وجود دارد، همواره کیفیت مواد ما در سطح کیفیت جهانی حرف اول را می زند.در شرایطی که بازار محصولات پتروشیمی بازاری به شدت رقابتی است و شرکت‌های بزرگی در این حوزه فعالیت می‌کنند، حضور ما در بازارهای صادراتی شرق و غرب اروپا، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات پتروشیمی مارون است. البته اذعان داریم که ارتقای کیفیت پایان ندارد و می‌توانیم با خلق گریت‌های جدید و ایجاد فیچرزهای جدید برای محصولات، ارتقای روند کیفی را همچنان ادامه دهیم.

نگاه استراتژیک پتروشیمی مارون به بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین

مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی مارون با بیان اینکه پتروشیمی مارون یک هلدینگ بزرگ را ترسیم می‌کند، افزود: .هدف گذاری اصلی ما مربوط به بازارهایی است که  بتوانیم با تکیه بر کیفیت محصولاتمان یک سهم ارزشمندی را در بازارها به وجود بیاوریم.

پتروشیمی مارون در نیمه دوم سال ۱۴۰۲، با افزایش تولید، اولین موفقیت‌های خود را در زمینه صادرات محصولات به مناطق مختلف قاره آسیا، از جنوب شرقی آسیا گرفته تا منطقه سی‌آی‌اس،اروپا، ترکیه، عراق و افغانستان، تجربه کرده است. نگاه ما به آفریقا کاملا استراتژیک و اینکه بتوانیم سهم بازار خوبی در کنار رقبای قدرتمند جهانی در این عرصه به سر انجام برسانیم، از آمریکای لاتین هم غافل نیستیم وان شالله با مداومت و برنامه ریزی و خط مشی که مدیریت محترم برای ما ترسیم کرده بتوانیم به اهداف کلان پتروشیمی مارون دست یابیم.

با دقت نظر و مداومت و استقلالی که خواهیم داشت و همچنین با کمک تجار و همکاری اتاق بازرگانی و کنسولگری بتوانم این اهم را به سرانجام برسانیم.مارون آینده خواهد توانست سهم باارزشی در بازار های داخلی و بازارهای خارجی  به دست آورد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.