stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 29 July , 2024
  • کد خبر : 477126
  • 08 مرداد 1403 - 18:27
1

عارف برای معاون اولی رئیس جمهوری انتخاب شایسته و خوبی بود

عارف برای معاون اولی رئیس جمهوری انتخاب شایسته و خوبی بود
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه محمدرضا عارف برای معاون اولی رئیس جمهوری انتخاب شایسته و خوبی بوده، گفت: من فکر می‌کنم دکتر عارف می‌تواند کمکی که دکتر پزشکیان از طرف معاون اول برای اداره دولت نیاز دارد را برآورده کند و تجربیات ارزشمندش را در اختیار دولت او بگذارد. سن ایشان هم آنقدر زیاد نیست که مانع انجام وظایف معاون اولی باشد.
 

جماران،علی شکوری‌ راد  در خصوص معرفی محمدرضا عارف به عنوان معاون اول مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم، اظهار داشت: به نظر من انتخاب شایسته‌ای بوده و ایشان همکار خوبی برای دکتر پزشکیان خواهد بود؛ چون از نظر چهارچوب‌های فکری و رویکردها همخوانی دارند و می‌تواند هماهنگی خوبی با دکتر پزشکیان داشته باشد.

 

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات تأکید کرد: دکتر پزشکیان اگر می‌خواست خودش انتخاب کند و دستش برای انتخاب باز بود، شاید راحت‌تر بود که در بین گزینه‌های بیشتری دنبال معاون اول بگردد و فردی جوان‌تر را انتخاب کند. ولی در شرایطی که دستش برای انتخاب کاملا باز نیست، به نظر من این انتخاب، در میان گزینه‌هایی که می‌توانست انتخاب کند، گزینه شایسته و خوبی است.

وی با بیان اینکه باید همه برای موفقیت دولت دعا کنیم، گفت: من فکر می‌کنم دکتر عارف می‌تواند کمکی که دکتر پزشکیان از طرف معاون اول برای اداره دولت نیاز دارد را برآورده کند و تجربیات ارزشمندش را در اختیار دولت او بگذارد. سن ایشان هم آنقدر زیاد نیست که مانع انجام وظایف معاون اولی باشد.

شکوری راد در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه برخی کارشناسان، دولت آقای پزشکیان را دولت سوم آقای خاتمی می‌دانند، تأکید کرد: به نظر من دادن این عنوان کمکی به دکتر پزشکیان نمی‌کند. دکتر پزشکیان باید دولت اول خودش را تشکیل بدهد و همه ما باید کمک کنیم که این اتفاق رخ بدهد. اینکه دکتر پزشکیان را زیر چتر شخص دیگری ببریم، کمکی به او نیست و حتی به آن شخص هم خدمتی محسوب نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنیم که هم دکتر پزشکیان و هم دکتر عارف در کاری که بر عهده گرفته‌اند موفق باشند، یادآور شد: عده‌ای در فضای مجازی دوست دارند که این عناوین را برای جلب توجه استفاده کنند و ممکن است برای بعضی‌ها هم جلب توجه کند؛ ولی من فکر می‌کنم این نه کمکی به دکتر پزشکیان و نه خدمتی به آقای خاتمی است.

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص کمکی که عضویت محمدرضا عارف در مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت چهاردهم می‌کند، گفت: من فکر نمی‌کنم این وجه آقای دکتر عارف کمک چندانی به دکتر پزشکیان بکند. چون خود دکتر پزشکیان هم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود؛ یعنی عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام لزوما اعتبار ایجاد نمی‌کند. خود فرد باید اعتبار داشته باشد. آقای دکتر عارف اعتبار اجرایی خوبی دارد که می‌تواند از آن در کمک به دکتر پزشکیان استفاده کند؛ نه به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان اعتبار شخص دکتر عارف.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.