stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 100032
  • 22 فروردین 1399 - 13:21
0

داورزنی: تلاش می‌کنیم اتفاقات فوتبال برای والیبال تکرار نشود

داورزنی: تلاش می‌کنیم اتفاقات فوتبال برای والیبال تکرار نشود

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در حال توافق با کولاکوویچ هستیم تا ضرر و زیانی شامل حال فدراسیون والیبال نشود و اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد برای والیبال تکرار نشود.

قلم | qalamna.ir :

 خبرورزشی، محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی رکورد درباره شرایط تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به تعویق بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: وضعیت والیبال وضعیت قابل قبولی است؛ اینکه بگوییم توان رفتن روی سکوی المپیک یا حضور در جمع ۴ تیم برتر این مسابقات را نداریم قابل قبول نیست. باید تلاش کنیم به اهدافمان برسیم.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم این ظرفیت وجود دارد، همانطور که در مسابقات جهانی سال گذشته تیم‌های بزرگ دنیا مانند برزیل را تحت فشار قرار دادیم و نمایش قابل قبولی داشتیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال درباره فسخ قرارداد کولاکوویچ و اینکه چه برنامه‌ای دارند برای اینکه اتفاقات فوتبال برای این رشته هم در این خصوص تکرار نشود، گفت: خوشبختانه با توافقات و تدبیری که انجام گرفته است مشکلی ایجاد نخواهد شد همانطور که در موارد قبلی هم به خوبی این موضوع مدیریت شد. در حال توافق با ایگورکولاکوویچ هستیم تا ضرر و زیانی شامل حال فدراسیون والیبال نشود و اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد برای والیبال تکرار نشود.
داورزنی در پایان خاطر نشان کرد‌: تلاش خانواده والیبال این است که شرایطی را فراهم کند تا این رشته در زمره بهترین‌های آسیا و جهان باشد. مردم سال‌ها به این رشته افتخار کرده‌اند و حمایت‌های خوبی داشته‌اند. تلاش تمام خانواده والیبال این است تا این حس خوبی که برای مردم به وجود آمده است را تداوم ببخشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.