stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 104403
  • 24 فروردین 1399 - 15:01
1

سفیر چین: فاز اول توافق تجاری با آمریکا را اجرا می‌کنیم

سفیر چین: فاز اول توافق تجاری با آمریکا را اجرا می‌کنیم

براساس گزارش روزنامه گلوبال تایمز چین، سفیر پکن در آمریکا با بیان اینکه کشورش همچنان در حال اجرای مرحله نخست پیمان تجاری با واشنگتن است، ابراز امیدواری کرد دو طرف بتوانند به منظور ارزیابی وضعیت در حال تغییر و هماهنگ‌ساختن واکنش‌هایشان همکاری داشته باشند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری رویترز، ماه ژانویه آمریکا و چین به عنوان دو اقتصاد بزرگ نخست جهان یک توافق تجاری آزمایشی را امضا کردند تا جنگ مخرب دو طرف بر سر اعمال تعرفه‌های جدید بر صادرات کالاها را متوقف سازند.

با این حال این مساله پیش از بحران شیوع کروناویروس در جهان که تهدید یک رکود اقتصادی جهانی را در پی داشته است، اتفاق افتاد.

براساس گزارش نشریه گلوبال تایمز چین، کای تیانکای، سفیر چین در آمریکا اظهار کرد: پکن همچنان به خرید محصولات کشاورزی آمریکا ادامه می‌دهد و برخی محدودیت‌ها برای ورود شرکت‌های خارجی به بازار مالی خود را برمی‌دارد.

براساس گزارش نشریه مذکور، کای اظهار داشت: همچنین امیدواریم تیم‌های اقتصادی دو کشور بتوانند نشستی را با یکدیگر داشته باشند و یا کنفرانس‌های ویدیویی را برگزار کنند تا به ارزیابی تغییرات در وضعیت و هماهنگ‌ساختن پاسخ‌های ما بپردازند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.