stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 105051
  • 25 فروردین 1399 - 10:19
0
نشست ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی

دکتر بازوند: امروز علاوه بر کرونا در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمه هستیم/ مساجد امروز هم سنگر است

دکتر بازوند: امروز علاوه بر کرونا در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمه هستیم/ مساجد امروز هم سنگر است
استاندار کرمانشاه گفت: امروز نیز درگیر نبرد سختی هستیم و علاوه بر مبارزه با کرونا در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه نیز وظیفه حل مشکلات مردم را داریم و با همدلی، عزم راسخ و‌ تلاش و کوشش مردم می توانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم./مساجد امروز هم سنگر است و با اینکه اجتماعاتی نداریم ولی زمینه ایجاد کمک در مساجد، پایگاه های مقاومت برای این همبستگی فراهم و حامیان به فقرا کمک کنند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی اظهار کرد: حضور و‌ مشارکت گسترده مردم، خیرین و‌ مسوولین استان در رزمایش مواسات و‌ همدلی؛ لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به آسیب دیده های معیشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا است.

وی افزود: با همکاری و مشارکت مردم جلوه های زیبایی از نوع دوستی و همراهی را در کمک به بیماران و نیازمندان استان شاهد خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه گفت: برگزاری این رزمایش سبب خواهد شد خاطره ی خوبی در ذهن مردم شکل بگیرد، در زمان جنگ نیز تیم هایی به عنو‌ان پشتیبان همواره از صف مقدم مبارزه حمایت می کردند و امروز نیز همه اقشار از ایثارگران و جهادگران سلامت و کادر بهداشتی و درمانی حمایت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: امروز نیز درگیر نبرد سختی هستیم و علاوه بر مبارزه با کرونا در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه نیز وظیفه حل مشکلات مردم را داریم و با همدلی، عزم راسخ و‌ تلاش و کوشش مردم می توانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم.

دکتر بازوند بیان کرد: هر صنفی نسبت به شناسایی واحدهای خسارت دیده از شیوع کرونا اقدام و در کمک رسانی پیشگام و پیشقدم شوند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد، بسیج، پایگاه های مقاومت و اصناف و‌ بازاریان دوباره با مردم پای کار آمده اند و در رفع این مشکل مددیار و‌ حامی بیماران، نیازمندان و افراد آسیب دیده معیشتی ناشی از کرونا هستند.

او اظهار کرد: انتظار داریم نیکوکاران و خیرین به کمک افرادی که توانایی مالی ضعیف تری دارند؛ بیایند و این همان پویش همدلی است که مساعدت و کمکی اثربخش برای آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا مبتلایان، کسب و کارها و نیازمندان معیشتی خواهد بود.

بازوند گفت: مساجد امروز هم سنگر است و با اینکه اجتماعاتی نداریم ولی زمینه ایجاد کمک در مساجد، پایگاه های مقاومت برای این همبستگی فراهم و حامیان به فقرا کمک کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.