stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 10628
  • 07 آبان 1394 - 11:58
2

تونل کربلا در محور ایلام ریزش کرد

رئیس پلیس راه استان ایلام از کند بودن تردد در محورهای ارتباطی ایلام خبر داد و از رانندگان خودرو های عبوری خواست تا جوانب احتیاط را رعایت کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محسن ناصری در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون حادثه مرگباری در سطح جاده های استان رخ نداده، ولی بارش های شب گذشته باعث شده که برخی محورهای مواصلاتی استان با ریزش کوه و انسداد مسیر روبرو شوند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: در محور ایلام – مهران بعد از تونل راه کربلا، ریزش کوه باعث مسدود شدن دو ساعته این محور شد که با تلاش راهسازی این مسیر فعلاً باز شده ولی تردد با کندی ادامه دارد.

سرهنگ نورالله خادم  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن هشدار به رانندگان از مردم خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

وی با اشاره به وقوع چند ققره تصادف خسارتی در سطح شهر ایلام از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وقوع سیل علاوه بر کندی تردد در سطح معابر درون شهری و جاده های مواصلاتی استان ایلام خساراتی را به زیر ساخت های شهری و روستایی استان نیز وارد کرده است.

در اثر وقوع سیل  تاکنون دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مجروح شده است.

شدت بارندگی با توجه به کوهستانی بودن شهر ایلام، وجود سیل بندهای زیاد و شیب برخی معابر خسارات زیادی را به دنبال داشته و آب برخی نقاط شهر ایلام را در بر گرفته به گونه ای که تردد در آن امکان پذیر نیست.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.