stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 106288
  • 26 فروردین 1399 - 19:43
1

فرهاد مجیدی از ۱۵ تا ۷ + عکس

فرهاد مجیدی از ۱۵ تا ۷ + عکس
فرهاد مجیدی سال‌ها قبل از آنکه به اسطوره شماره7 استقلالی‌ها تبدیل شود چنین شکل و شمایلی داشت.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی کنونی استقلال یکی از جوان ترین مربیان لیگ برتر محسوب می شود؛ او که متولد ۱۳۵۵ است، از دوران نوجوانی استعدادهایش به خوبی شکوفا شد و در دوران بازی خود همواره یکی از بهترین فورواردهای فوتبال ایران محسوب می شد. 

مجیدی قبل از آنکه به ۲۰سالگی برسد با درخشش در تیم بهمن تهران توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و روند صعودی اش را آغاز کرد. او خیلی زود موفق شد پیراهن استقلال را برتن کند و جالب است که در ۲۱ سلگی پیراهن شماره ۱۵ آبی های پایتخت را پوشید.

جوان ترکه‌ای و ریزنقش استقلال در روزهایی به جمع آبی‌پوشان پیوست که جواد زرینچه بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست و شاید تصور اینکه او روزی بتواند کاپیتان محبوب آبی ها باشد در آن مقطع کمی سخت بود. منتهی تلاش های زیاد و درخشش او سال ها بعد نه تنها شماره ۷ محبوبش را به فرهاد هدیه کرد که بازوبند کاپیتانی را نیز به او سپرد. 

فرهاد بعد از آنکه به چند سال حضور متوالی اش در فوتبال امارات پایان داد و تصمیم گرفت دوباره به استقلال برگردد، روز به روز به محبوبیتش اضافه شد و با گلزنی در ۴ دربی متوالی دل آبی ها را حسابی به دست آورد. او شاید کاری که در دوران جوانی برای استقلال نکرده بود، در آخرین سال های فوتبالش انجام داد و نام خود را در ذهن استقلالی ها ماندگار کرد. 

مجیدی در اولین دربی‌هایی که به میدان رفت در خط دفاعی حریف با بهروز رهبری‌فرد، مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی سروکار داشت. در جمع آبی‌پوشان نیز علیرضا منصوریان، علی موسوی، آتیلا حجازی، سیروس دین‌محمدی و… از همبازی‌های شاخص او در آن سال‌ها بودند. او اما سال ها بعد که به استقلال برگشت، هیچ کدام از این ستاره ها بازی نمی کردند و اکثرشان بازنشسته شده بودند. منتهی فرهاد با وجود سن و سال بالایش در مصاف با جوان های پرانرژی نیز کم نیاورد و با گذر از آن روزها حالا یکی از محبوب ترین سرمربیان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.